הרבי מפיטסבורג עם המנוח בחגיגות 'המימונה'. צילום: מ. כהן

ברוך דיין האמת: הצדיק המפורסם מאשדוד הסתלק לאחר סיבוך רפואי

הצדיק רבי שמעון אמסלם הוא זכה לקרבה מיוחדת אצל כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל אשר התגורר אף הוא באשדוד, מידי שנה במוצאי חג הפסח היה מגיע הרבי למעונו של הצדיק רבי שמעון שם היה חוגג עמו את חגיגת 'המימונה'. בעקבות סיבוך במצבו הרפואי חלה החמרה משמעותית במצבו

ברוך דיין האמת: העיר אשדוד כולה התעטפה אמש באבל כבד עם הגעת הידיעה המרה על פטירתו של הצדיק מאשדוד רבי שמעון אמסלם זצ"ל אשר התגורר רבות בשנים בעיר אשדוד והיה מדמויות ההוד של העיר זאת לאחר סיבוך במצבו הרפואי והוא בשנת התשעים לחייו.

המנוח הצדיק רבי שמעון אמסלם ז"ל היה מדמויות העיר אשדוד, שמו הלך לפני כצדיק ועובד ה' באמת ובתמים ורבים רצו בקרבתו. רבים אף מספרים כי הם חבים לו את חייהם הרוחניים והגשמיים כאחד.

הצדיק רבי שמעון אמסלם זצ"ל היה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה, תמיד הוא ניסה לעזור לעוד ועוד אנשים כשהכל נעשה במאור פנים ובנפש חפיצה. באין רואים הוא היה עוזר למשפחות נזקקות רבות.

הוא זכה לקרבה מיוחדת אצל כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל אשר התגורר אף הוא באשדוד, מידי שנה במוצאי חג הפסח היה מגיע הרבי למעונו של הצדיק רבי שמעון שם היה חוגג עמו את חגיגת 'המימונה'.

בעקבות סיבוך במצבו הרפואי חלה החמרה משמעותית במצבו עד שאמש בשעות הערב השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו