בחסדי שמים: לאחר כשבועיים – כ"ק האדמו"ר מסאטמאר החלים מנגיף הקורונה

כשבועיים לאחר שנדבק החלים כ''ק האדמו''ר מסאטמאר שליט''א מנגיף הקורונה, הרבי השתתף הלילה בשמחת ה'שבע ברכות' לנכדתו שם נשא דברים והודה לקב''ה על החסדים אשר עשה עמו בתקופה האחרונה. האדמו''ר אף אמר כי יש עליו את החובה של 'בתוך רבים אהללנו'

בחסדי שמים כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א החלים מנגיף הקורונה בו חלה לפני כשבועיים ימים, מדובר באנחת רווחה בחסידות כולה שעקבה בדאגה רבה אחר מצבו של האדמו"ר שליט"א.

כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א שחלה בנגיף הקורונה לפני כשבועיים חש בטוב לאורך כל הימים הללו, אם כי בימים הראשונים סבל האדמו"ר מחולשה כללית מדאיגה מאוד ובכלל מוסדות החסידות נקראו החסידים לקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה.

כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א שהחלים בחסדי שמים מהנגיף השתתף הלילה במעמד שמחת ה'שבע ברכות' לנכדתו כאשר הוא אף נשא דברים במעמד, בדבריו הנרגשים עמד האדמו"ר על כך שמוטל עליו החיוב של "בתוך רבים אהללנו".

האדמו"ר מסאטמאר שליט"א הרחיב עוד בדבריו על כך שבחסדי שמים הוא עבר את הנגיף בצורה קלה יחסית ועל כך שיש לו חיוב להודות לבורא כל העולמים על כל החסד אשר עשה עמו בתקופה האחרונה.


האדמו"ר מסאטמאר משתתף הלילה בשמחת ה'שבע ברכות' לנכדתו

כזכור, כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א נדבק בנגיף הקורונה לפני כשבועיים ימים, היה זה כאשר השתתף במעמד הכנסת ספר תורה לאחד מבתי המדרש של החסידות בויליאמסבורג, לאחר מכן נסע לקרית יואל להשתתף בשמחת ברית לבן אחד מחסידיו כשהוא חש בטוב.

מיד לאחר מכן התקיימה אסיפה בראשות האדמו"ר ואח"כ המשיך האדמו"ר למונסי לנחם אבלים, בדרכו ממונסי חזרה למעונו החל האדמו"ר לחוש שלא בטוב, בשל כך עצר האדמו"ר והגיע למוקד בדיקות הקורונה. לאחר מס' שעות הוא קיבל תשובה לפיה הוא אכן חיובי לנגיף הקורונה.

החלמתו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א מנגיף הקורונה גורמת לאנחת רווחה בחסידות סאטמאר בפרט ובעולם החסידות בכלל אשר עקב בדאגה רבה אחר מצבו ונשא תפילות להחלמתו המהירה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה כיף להם הם לא נדבקים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו