עכשיו בשידור חי מהבית ברחוב חזון איש: הגרלת הענק של 'ישיבה על קברו'

היום!! יום רביעי הקרוב זה קורה, הבית הגדול, הבית של ראש הישיבה ייפתח שוב, כאשר בסלון הבית תתקיים הגרלת הענק של מפעל התורה האדיר, 'ישיבה על קברו', וכך, אלפי השותפים, אלפי מחזיקי התורה ייכנסו להגרלה הנדירה. אם אתם אנשים של הרגע האחרון עדיין לא מאוחר אתם יכולים למהר ולהצטרף, להצטרף להגרלת הענק, להצטרף להיות ממחזיקי התורה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בשעה זו מתקיימת הגרלת הענק של בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו', ההגרלה מתקיימת במעונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל ברחוב חזון איש 5, אשר על פי צוואתו הוקם מפעל התורה האדיר הזה.

הגרלת הענק מתקיימת בראשותו של נשיא בית המדרש הגדול בעולם חבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א בנו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל. במהלך ההגרלה יוגרל בין היתר מתנת 'משכורת לשנה' על סך של 12,000 ש"ח לחודש, סכום מכובד לכל הדעות.

ההגרלה נערכת בפיקוח עורך דין שייפקח לאורך כל ההגרלה, כמו כן, ההגרלה כולה תהיה בליווי מוזיקלי לטובת אלפי המאזינים בשידור החי. בהגרלה יוגרלו אף מתנות נוספות בהם ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית מיוחדת לזוכים.

הגרלת הענק תתקיים בליווי מוזיקלי עם הבעל מנגן הרב משה וינטרוב, מי שינחה את המעמד הגדול הוא השדרן החרדי אבי מימרן שינחה בטוב טעם ודעת לאורך כל מעמד הגרלת הענק שכאמור מתקיימת בחזון איש 5 במעון קודשו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל.

אם גם אתם רוצים להצטרף זהו ההזדמנות האחרונה שלכם, נותרו עוד מספר מצומצם של כרטיסי הגרלה, ויש לכם ממש רגעים אחרונים להצטרף להגרלת הענק, להצטרף להיות ממחזיקי בית המדרש הגדול בעולם, מחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא.

 


ביום רביעי זה קורה, בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו' יערוך את הגרלת הענק על משכורת לשנה אשר תתקיים במעונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל אשר על פי צוואתו הוקם מפעל התורה האדיר הזה.

מדובר באירוע היסטורי ויוצא דופן, כבר שנים, מאז פטירתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל שהבית המפורסם, ברחוב חזון איש 5 בבני ברק סגור על מנעול ובריח, הבית שאליו היו נכנסים במשך עשרות שנים אלפי אנשים בכל יום נותר מיותם.

וכעת, ביום רביעי זה קורה, הבית הגדול, הבית של ראש הישיבה ייפתח שוב, כאשר בסלון הבית תתקיים הגרלת הענק של מפעל התורה האדיר, 'ישיבה על קברו', וכך, אלפי השותפים, אלפי מחזיקי התורה ייכנסו להגרלה הנדירה.

לרכישת כרטיסים אחרונים, לחץ כאן! 》》》

ולא די בזה, גם בנו ראש ישיבות 'אורחות תורה' וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א עתיד להשתתף בהגרלה, ההגרלה תתקיים בראשותו, כשהוא יעקוב מקרוב אחר הנעשה. מדובר באירוע נדיר וחסר תקדים אשר המונים חפצים להיכנס להגרלה זו.

בהנהלת 'ישיבה על קברו' מציינים כי בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה המעמד יתקיים בהתאם להנחיות הזהירות ועל כן הם מבקשים מהציבור שלא להגיע למקום אלא להצטרף לשידור החי. מדובר בפיקוח נפש של ממש אומרים בארגון.

הנר עדיין דולק, אם אתם אנשים של הרגע האחרון אתם יכולים עדיין להצטרף להגרלת הענק, בה יוגרל ביום היתר מתנה של 'משכורת לשנה', סכום של 12,000 ש"ח לחודש וכמו כן יוגרלו ספרי מרן ראש הישיבה זצוק"ל וספרי יבחלט"א רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית מיוחדת.

עדיין לא מאוחר, תמהרו להצטרף בכדי שגם אתם תכנסו להגרלה, בכדי שגם אתם תהיו ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא. אל תפספסו את ההזדמנות האחרונה, הזדמנות אחרונה שלא תחזור על עצמה.

לרכישת כרטיסים אחרונים, לחצו כעת! 》》》

השידור חי יעבור יחל מהשעה 22:00 בערב ויועבר בשידור חי באתר זה.

כרטיסים אחרונים ניתן לרכוש גם במוקד המיוחד שנפתח ב 5074*

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש במיוחד

צדיק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture