לראשונה בהיסטוריה: ביום המסוגל – אמירת פרשת המן יחד עם מרן שר התורה

בביתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יתכנסו גדולי הדור ויחד ייאמרו את 'תפילת המן' ביום המסוגל לישועתכם, בכדי שיהיה לכם פרנסה בשפע ברווח, ולא די בכך, לאחר התפילה יתקיים מושב בית דין היסטורי בו ייגזרו כי התורמים יזכו במידה כנגד מידה שלא יבואו לידי עוני • השם שלכם חייב להיות שם

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

ביום שלישי פרשת בשלח זה קורה, ביום המסוגל לפרנסה, ביום שייעד הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימינוב זיע"א לאמירת פרשת המן כסגולה לפרנסה, יתקיים המעמד הנדיר הזה, מעמד שקורה פעם בשנה, מעמד שאסור לנו, שאסור לכם, לפספס אותו, כי זה ההזדמנות שלנו לחיי פרנסה, לחיי עושר.

ביום שלישי הקרוב לפרשת בשלח, יקיים רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א מעמד נורא הוד במעונו שברחוב רשב"ם בבני ברק, במעמד יאמר שר התורה את פרשת המן המסוגל ביום המסוגל כאשר הוא יעתיר בעבורכם לפרנסה בשפע ברווח.

ולא רק הוא בלבד יהיה שם, במעמד נורא ההוד יטלו חלק גם מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א ומרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א שיחד עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ייאמרו את פרשת המן לישועתם של אלפי תורמי 'קופת העיר'.  לחצו כאן<<<

המעמד יתקיים ביום שלישי בשעה 16:00 אחה"צ, בשבילכם ולמענכם, המעמד יועבר כולו בשידור חי בכדי שגם אתם תוכלו להצטרף למעמד התפילה הזה, בכדי שגם אתם בבתים תוכלו לומר את 'פרשת המן' יחד עם רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, בכדי שגם אתם תהיו חלק מהמעמד המרטיט הזה.

זה לא מעמד שקורה כל יום, זהו מעמד היסטורי ונדיר לכל דבר, גדולי הדור בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יאמרו את פרשת המן בשבילכם, כדי שלכם יהיה עתיד טוב יותר, עתיד כלכלי, פרנסה בשפע ברווח, ללא עגמת נפש, ללא עוני, פרנסה שיש בה כבוד.

המעמד לא ייסתכם בתפילת המן, לאחר התפילה יתיישבו גדולי הדור למושב בית דין היסטורי בו ייגזרו כי מי שתורם לעניים דרך 'קופת העיר' יזכה במידה כנגד מידה שלא יגיע לידי עוני, אתם מבינים את המשמעות של הדבר, בית דין, בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יגזרו שלא תבואו לידי עוני, יגזרו שיהיה לכם פרנסה בשפע ברווח.

במעמד יחתמו גדולי ישראל לאחר מושב הבית דין על 'שטר פרנסה' מיוחד בו הם גוזרים על תורמי 'קופת העיר' שיזכו במידה כנגד מידה שלא יבואו לידי עוני ויהיה להם פרנסה בשפע ברווח. ע"פ הוראת מרן שה"ת הסכום עבור שטר הפרנסה הוא בתרומה ל'קופת העיר' של 100 ש"ח למשך 18 חודש, שהם בממוצע החזקת חצי חודש של משפחה בקופת העיר. לחצו כאן<<<

 

נגיף הקורונה עדיין כאן, העול הכלכלי נושף בעורפנו, ואולי זה הזמן להצטרף למעמד הכביר הזה, זה הזמן להצטרף לתפילה המיוחדת הזו, בכדי שלא תקשה עלנו הפרנסה, בכדי שנוכל לכלכל את משפחתנו, את ילדנו, זה לא רק תפילה, זה גם מושב בית דין, זו גזירה, גזירה שלא נגיע לידי עוני, גזירה שיהיה לנו פרנסה בשפע ברווח. מצטרפים כעת למעמד נורא ההוד.

ב'קופת העיר' מציינים כי בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה הם קוראים לכל אחד ואחד שיצטרף לשידור החי שיתקיים ביום שלישי הקרוב בביתו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בכדי שיאמרו יחד את 'תפילת המן' שניים מקרא ואחד תרגום.

לחצו כאן<<<

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture