ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי יעקב ישראל לייפר ז"ל בירך 'שהכל' על כוס מים ונפטר

הרה''ח רבי יעקב ישראל לייפר ז''ל היה מדמויות ההוד של בני ברק, שמו הלך לפניו כירא שמים מרבים, כצדיק וכעובד ה' אמיתי. מכריו מספרים כי המנוח תמיד דאג לאחרים ותמיד חיפש כיצד לעזור לעוד ועוד אנשים, המנוח סבל מסכרת ובחצות לילה עבר אירוע לבבי והשיב את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי יעקב ישראל לייפר ז"ל מדמויות ההוד של העיר זאת לאחר שעבר בחצות הלילה אירוע לבבי והוא בשנת השבעים ושלוש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי יעקב ישראל לייפר ז"ל היה במקור חסיד נדבורנא, הוא נקשר בלב ונפש לכ"ק אדמור"י החסידות כשהוא זוכה לחביבות רבה מצידם, כבר בהיותו נער צעיר ניכר הוא היה במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו.

לאחר נישואיו הוא התגורר בעיר בני ברק שם הוא התחבב מאוד על כל מכריו וידידיו, מידת החסד שלו הייתה מן המופלאות כאשר תמיד הוא חיפש לעזור לעוד ועוד אנשים ללא קבלת תמורה.

הוא נהג להתפלל בבית המדרש של חסידות אשלג הסמוך למעונו ברחוב ירושלים שם התגורר כשהוא מקפיד לשקוע באוהלה של תורה מידי יום ביומו במסירות נפש של ממש.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי הוא היה אדם רגיש ואכפתי מאוד לזולת, תמיד רצה לעזור ותמיד חיפש כיצד לעזור. שמו הלך לפניו כירא שמים מרבים וכעובד ה' באמת ובתמים.

המנוח הרה"ח רבי יעקב ישראל לייפר ז"ל סבל ממחלת הסכרת, הבוקר ביקש לקבל כוס מים, בירך את ברכת 'שהכל' וכך ברגע אחד הוא עבר אירוע לבבי והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב.

נכדו, איש התקשורת ישכר זלמנוביץ' כתב עם פטירתו, "הוא היה יהודי אמיתי, עובד ה' בתמימות ומעומק הלב, לא היו אצלו פשרות, מה שאסור אסור, קלה כבחמורה. יהודי שהשאיר לנו דמות של אמת להתחקות אחריה. אתמול, אחרי שנים של סבל, אחרי שני חיסונים לקורונה שעברו בשלום, הוא קיבל דום לב באמצע שתיית כוס מים. ככה, בירך שהכל והסתלק מאיתנו".

זכה המנוח והותיר אחריו דורות ישרים ומבורכים ההולכים בדרכו, דרך התורה והמצוות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בד"ה
לצערנו הרב הלך לעולמו יהודי שהיה רק אכפת שהשני יהיה טוב
מנסיוני הרב כל פעם שהיתי מגיע לארץ תמיד היה לי הכנסת אורחים כמו הבן שלו תמיד דאג איפה אוכלים איפה נוסעים איפה יושנים לא אתם יושנים אצלי בבית ראתי בענים שלי איך היו באים אנשים לאכל את האורחת ערב החמה שאשתו היקרה הכינה תמיד רצה לדגאוג לשני את הטוב ביותר ההיתי הולך אתו לבית הבחסידים אשלג היה יושב בערב שבת ושומע את השיעור הקבוע של האדמר
אשתי שתהיה בריאה היתה צריכה לשבת שבעה ישר צלצל אם אשתו אסתר הצידקה אאר אתם יושבים ונמצאים אצינו מבלי כל תרוץ אפילו שהיה חולה במצב מסוכן תמיד דאג לזולת אם לעשות שלום בין איש לאשתו או ביו אחים ואחיות בין חברים לא היה פעם שלא צלצלתי ורציתי שיתן לי ברכה מזל טוב
אשתו היקרה אסתר המקום ינחם אותכם בתוך אבלי ציון וירושלים
גם אנחנו מצרפים לאבלות משפחת א.י.יפ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו