קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

"תצאו מהבתים!": האוטובוס בער בבני ברק, כוחות החירום התמהמהו מלהגיע

עשרות ניסו לפרוץ הלילה לתחנת הכיבוי בבני ברק, אחרי שחלפו דקות ארוכות מאז שרפו המתפרעים את האוטובוס בסמוך לבנייני מגורים וכוחות החירום טרם הגיעו למקום • המשטרה עצרה לחקירה 4 חשודים בהפרות הסדר, והם יובאו להארכת מעצר

"מיד אחרי שהציתו את האוטובוס, הזמנו את כוחות החירום – כיבוי האש והמשטרה, אך אלו לא מיהרו להגיע", כך מאשימים עדי ראייה בשיחה עם חדשות JDN בשעות אחרי ההתפרעות האלימה של נוער השוליים ברחובות העיר בני ברק.

בשל כך, ניסו עשרות אנשים לפרוץ אל תחנת הכיבוי המקומית, הממוקמת מרחק דקות ספורות מהמקום. רק כעבור כמעט שעה, הגיעו כוחות הכיבוי, מלווים בכוחות משטרה גדולים אל האוטובוס הבוער, והצליחו להשתלט על הלהבות.

עוד לפני כן, מחשש כי יבולע להם ולבני משפחותיהם, נאלצו תושבי הבניינים הסמוכים להתפנות מבתיהם במהלך הלילה. ברקע, בשל העובדה שכוחות הכיבוי לא הגיעו למקום בשל אימת הנערים המתפרעים, זעקו תושבים וסקרנים שהיו במקום לשכנים לצאת מהבתים.

מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה עצרה הלילה בבני ברק 4 חשודים במהלך טיפול בהפרות סדר קשות בעיר, בהן פורעי חוק רגמו אוטובוסים ואת רכבו של ראש העיר, הציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים ואף ניסו לפרוץ אל תחנת כיבוי האש בעיר, תוך חסימת יציאתן של הכבאיות אל מוקדי האש.

כוחות משטרה סייעו לכוחות כיבוי האש להגיע בבטחה אל מוקדי האש ובמהלך הפעילות עצרה המשטרה לחקירה 4 חשודים שסיכנו על פי החשד את חייהם של התושבים ואת רכושם.

"מדובר בעבירות חמורות וקשות ולפיכך בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרם של ארבעת החשודים בבימ"ש השלום ת"א, בהתאם לממצאי החקירה", עדכנו במשטרה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה?
שאלה פשוטה- למה??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture