שעות אחרונות: "בעד הנפש" של איחוד בני הישיבות בישורת האחרונה • סיקור מתעדכן

"צורך הדור": לאור קריאתם וזעקתם של מרנן ורבנן רועי ישראל שליט"א, התגייסות נרחבת לחיזוק והעצמת "איחוד בני הישיבות" בכל קהילה וקהילה. התגייסות חסרת תקדים בכל קהילה ועיר להעמיד את התמיכה הנדרשת ל"ארגון בני הישיבות" במקומם במטרה לחזק ולהבטיח את רוממות והצלחת בני הישיבות בדורנו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

עדכונים שוטפים מהקמפיין:

  • 00:05: עשרות קהילות התלכדו "בעד הנפש" במיזם תמיכה מרגש ומיוחד בארגוני בני הישיבות ברחבי הארץ. בחסדי שמים, הפעילות המאומצת נחלה הצלחה אדירה: חמש וחצי מיליון ש"ח ע"י 16,000 (!) תורמים שנענו לזעקת גדולי ישראל שליט"א למען איחוד בני הישיבות
  • 22:57: מגבית "בעד הנפש" חצתה את היעד הארצי של חמישה מיליון ש"ח לטובת איחוד בני הישיבות בארץ וממשיכה עד חצות אל יעד הבונוס

  • התלכדות חסרת תקדים לטובת המשך מהפכת איחוד בני הישיבות: מגבית "בעד הנפש" בדרכה לחצות את מספר ה13,000 תורמים שנענו לקריאת גדולי הדור שליט"א

גדולי ישראל שליט"א יצאו מגדרם: "נפש כלל ישראל הוא, וצורך הדור!"

כשמדובר על נפש האומה, כולנו בעד! מצטרפים עכשיו לתמיכה הארצית המרגשת באיחוד בני הישיבות!

לתרומה לארגון בני הישיבות בקהילה שלך >>>>

  • 19:15: נתונים ארציים לשעה זו לקראת הישורת האחרונה "בעד הנפש": בראש מיצוי היעדים זכרון יעקב עם 122%, קהילת משכן יחזקאל ב"ב 114%, אופקים עם 108%
  • 19:00: נתונים נוספים לקראת שעות השיא של מגבית בעד הנפש: בראש טבלת הסכומים נווה יעקב עם 220 אלף, רמות א' עם 170 אלף, רבי-עקיבא בברכפלד – 150 אלף. התלכדות נרחבת להגעה ליעד בשעות הקרובות בעשרות קהילות ברחבי הארץ
  • 18:40: התלכדות חוצה גבולות! מגבית בעד הנפש של איחוד בני הישיבות ברחבי הארץ חצתה כעת את מספר ה10,000 תורמים
  • 14:30: היעד הכללי של מגבית "בעד הנפש" חצה את המיליון השלישי. עשרות מוקדים ברחבי הארץ פועלים להשלמת היעדים. הנהלת איחוד בני הישיבות: "התרגשות שיא למראה אלפי בתי אב המבקשים להביע הכרת הטוב ומתאמצים כבקשת מרנןמגדולי ישראל שליט"א להבטיח את נפש בן הישיבה בדורנו"
  • עוד מנתוני "בעד הנפש": עד כה עם הסכומים הגבוהים ביותר – ארגון בני הישיבות בנווה יעקב עם 154,000 ש"ח, קהילת רבי עקיבא בברכפלד עם 115,000 ש"ח, וקהילת בית תפילה -בוניך במ. עילית עם 108,000 ש"ח.
    מאמצים בכלל הקהילות בארץ לעמידה ביעדים בשעות שנותרו, למען נפש בן הישיבה בעת הזאת
  • 12:30: במגבית בעד הנפש של "איחוד בני הישיבות" מובילים בגיוס היעדים של כל ארגון: קהילת זכרון יעקב עם 104%, קהילת משכן שרגא ברמות א' עם 86%, ושיח יצחק במודיעין עילית אף היא עם 86%

בשליחות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, באחדות הלב ובשיתוף פעולה ארצי חוצה ערים וקהילות, מתקיימת בשעות אלו התלכדות הקהילות ברחבי הארץ לטובת ארגוני בני הישיבות, כאשר כל מקום ומקום מתגייס לטובת העמדת הפעילות והסיוע הכספי הנדרש לארגון בני הישיבות בקהילתו הוא.

המהפכה המבורכת של העמדת מלוא הכלים והאפשרויות לחיזוק ורוממות כל אחד ואחד מבני הישיבות הקדושות, עומדת בימים אלו בסימן שאלה לאור ריבוי הצורך הבלתי פוסק, היעדר המשאבים ובעיקר לאור הוראתם הנחרצת של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כי חובה להעמיד את מלוא המענה של "איחוד בני הישיבות" לטובת הצלחת והצלת נפש כל בן ישיבה ללא יוצא מן הכלל, ובכך יועמד "האיחוד" על מכונו ככתובת ומעטפת של רוממות ושמירה לכל אחד ואחד מבני הישיבות בארה"ק.

במכתבם הנדיר של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ורבינו מרן ראש הישיבה שליט"א, מובעת זעקם נפשם של רועי ישראל ונושאי משא הדור כולו נוכח הנושא החיוני הניצב לפתח כל אחד ואחד בעת הזאת: "ובדורנו הדבר נחוץ ומחוייב עד למאוד ובנפש כל ישראל הוא, לשמור ולהימנע את בני הישיבות מכל ניסיונות הזמן ולהיות כל א' מהם שתול בבית ד'… והדבר ברור שכל העושים למען זה שכרם לאין שיעור, ובפרט הארגון הק' איגוד בני הישיבות העושה ומעשה לרומם כל בין תורה ולהיות לו לעזר ולאחיסמך בדרכי עלייתו, בכל השנה וביומי דפגרא וצורך הדור הוא".

מרנן רועי ישראל שליט"א מוסיפים במכתבם בקריאה לכל אחד ואחד: "וכאשר נצרך לסייעם ולחזק ידם בממון לקיום הארגון הקדוש הנ"ל לפעול ביתר שאת ולקים שליחותם, הדבר נוגע להרבה מגופי תורה ונצרך שיתאמץ כל אחד ויהיה בעצמו שותף בזה והוא בכלל החובה לחינוך בניו לתורה והחזקת ת"ח, והמשתתפים יזכו לראות נחת מכל יוצ"ח, בני עלייה גדולי תורה ויראה זרע ברך ד' מתוך בריות גופא ונהורא מעליא ולזכות להשיאם בזמנם בשובה ונחת".

תחינה וזעקה מנפש אורייתא

התרגשות מיוחדת בתוך ימי מסע "בעד הנפש" התעוררה לאור הקריאה המשותפת של רבותינו גדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה שליט"א, ועימם רבותינו רבני הקהילות שליט"א, אשר התלכדו במכתב מיוחד המשמיע את קולו של עולם התורה בעת הזאת במילים שלא ניתן להישאר לעומתם בחיבוק ידיים: "בעד נפש ישראל באנו היום בחרדת לב ודאגת נפש, על דבר נפש בני הישיבות שיחי' אשר עינינו נשואות אליהם ולגורלם, כאשר בחמלת ה' עלינו חרף כל הניסיונות ופגעי הזמן עומדים המה ומתנשאים בתורה ועמלה בהיכלי הישיבות הקדושות. אך כבר הוכח ונבחן הדבר כי כל בן ישיבה זקוק למלאך האומר גדל, בעין טובה ובדאגה תמידית לרומם מעלתו בימי הזמן וימי בין הזמנים, להיותו קבוע ונטוע בנתיבי העבודה והמשך חפצו ויגיעתו בתורה בשמחה".
תורמים כעת: לחצו כאן 

רבותינו גדולי ישראל שליט"א מוסיפים ומפרטים את הדבר אשר הוא העמדת הדור וחובת כולנו: "נדבך איתן והכרחי לזה הוא פועלם של ארגוני בני הישיבות בארה"ק, אשר הוקמו ברחבי ארץ הקודש להעמיד חיבור של תורה ורוממות הלב של קהילות בני התורה עם בניהם – בני הישיבות הקד', לנשא מעלתם ולרומם התמדתם ולסייע בידם בכל הנצרך. והדבר נצרף בכור המבחן בפרט בעת האחרונה כדבר הנצרך אף בזמני הלימוד תמידין כסדרן בהישיבה וביותר בזמן אשר ננעלו דלתות העזרה ורחקנו בעווננו מהיכלי הישיבות, ובנפשנו הדבר בכל עת, זאת מלבד אשר מעמידים את ימי ביה"ז בריבוי תורה נפלא שלא היה דוגמתו. זכה "איחוד בני הישיבות" להציל רבים ולרומם המוני עמלי התורה במסירות לב ונפש, לייקר מעלתם כשלוחי הקהילה וכבודה, ובזה לבצר ולחזק כל בני הישיבות שיראו הצלחה בלימודם לבל ימוטו חלילה. שלוחינו הם בזה, צורך הדור הוא והדבר נוגע בנפש כלל ישראל".

המכתב המיוחד מפרט ומבקש בזעקת הצורך המיוחד לימים אלו, ומתחנן על חובת כל איש בענין: "והנה עד עתה כל מעש איגוד בני הישיבות ללא בסיס קיום, וכאשר ראינו בבירור כי דבר זה נצרך להיות עומד על מכונו כראוי לרומם כל יחיד ויחיד מבני הישיבות ללא יוצא מן הכלל לראותו כמי שעדיו לגדולות, על כן באנו בזה לבקש מכל אחד מאחב"י שיהיה שותף במגבית מיוחדת זו למען ביסוס וקיום פעילות כבירה זו ואין להשמט מחובה זו כי הדבר נוגע לנפש הדור וצורך השעה כפי שנראה בחוש לכל המתבונן".

להיקהל על נפשם

מהנהלת "איחוד בני הישיבות" נמסר כי יחד עם כל המאמצים וההיערכויות של ראשי הארגונים מכל קהילה ברחבי הארץ, נראית התגייסות שלא היתה כמותה, התלכדות היסטורית לשעה ולדורות שתעמיד בידי הארגונים את המשאבים החסרים לקיומם. "כל שנותר לנו זה רק להתפלל ולבקש כי יהיה הציבור הקדוש אתנו. אנו מודעים לכך שיש אנשים שחשבו בעבר ש'בדור שלהם לא היה צריך את זה', אנו מודעים שיש שחשבו בעבר שאנו עוסקים בפעילות פנאי שאינה כורח המציאות, ויש שאפילו סבורים שאנו מתוקצבים מן הרשויות וכל קיומנו מהם. אך הזעקה שהושמעה בכל הארץ וקריאת נפשם הברורה מתמיד של מרנן גדולי ישראל שליט"א, הביאה ככל שניתן את הנתונים האממיים על צורך הדור, על גודל המעש וגודל החוסר. איננו עוסקים במותרות, אלא בפיקוח נפש בני הישיבות".

"יש פה ענין משמעותי של שותפות והתלכדות ארצית למען נפש כלל ישראל ממש, יחד עם נתינה אישית וקרובה של כל אחד לטובת ארגון בני הישיבות בקהילתו" הם מבקשים להדגיש שוב ושוב. "'בעד הנפש' הוא מיזם אשר בו כל קהילה מגייסת את הדרוש לה עבור עצמה, מאנשי מקומה המתבקשים להעמיד את התמיכה הדרושה לקיום הפעילות של ארגון בני הישיבות המקומי, למען בנינו – בני הישיבות, אשר המענה הנדרש ניצב לפתחם והוכח כצורך השעה לכל יחיד ויחיד. ויהי השם אלוקינו עימנו".

הצטרפו כעת: https://www.charidy.com/cmp/beade

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture