אבל בישיבת

אבל בישיבת "תפארת יעקב": הר"מ האהוב נפטר לאחר יסורים קשים

המנוח הגאון רבי יעקב עקיבא ברונשטיין זצ''ל שימש במשך שנים כר''מ בישיבת ''תפארת יעקב'' בירושלים, שמו הלך לפניו כגאון וכמתמיד בקנה מידה. לפני מספר חודשים חלה המנוח במחלה הקשה ל''ע עד שבמהלך הלילה האחרון השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה

ברוך דיין האמת: במהלך הלילה האחרון הסתלק לבית עולמו הגאון רבי יעקב עקיבא ברונשטיין זצ"ל אשר שימש במשך שנים כמגיד שיעור בישיבת "תפארת יעקב" בירושלים זאת לאחר שחלה במחלה הנוראה ל"ע והוא בשנת השישים וחמש לחייו.

המנוח החל להתגורר בשכונת סנהדריה בירושלים לאחר נישואיו שם הוא קנה לעצמו במהירות שם של תלמיד חכם בקנה מידה, רבים העידו כי כבר בהיותו אברך צעיר הוא ישב שעות על גבי שעות בבית הכנסת המקומי כשהוא רכון על תלמודו.

לפני שנים רבות הוא מונה לשמש כר"מ בישיבת "תפארת יעקב" בירושלים שם הוא זכה למעמיד אלפי תלמידים במהלך השנים, שמו הלך לפניו כגאון וכבעל מידות מיוחדות אשר הקרין על כל תלמידיו.

תלמידיו מספרים כי המנוח היה איש ענק ומורם מעם, "הוא היה גדול בתורה ויראת שמים, מעולם הוא לא פגע באדם, תמיד חייך והאיר פנים לכל מי שלמד אצלו, הוא היה מעודד ללמוד בדרך העיון ובעמקות יתירה".

לפני מספר חודשים במהלך החודש לפטירתו של אמו ע"ה חלה הגאון רבי יעקב עקיבא ברונשטיין זצ"ל במחלה הקשה ל"ע, מצבו ידע עליות ומורדות עד שבמהלך הלילה האחרון השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מלבד היותו תלמיד חכם עצום, היה גם מענטש בהילכותיו, מקדים שלום לכל אדם במאור פנים.
אוי עצוב.
יזכה לפגוש בגן עדן את בנו היקר שנפטר בקיצור ימים.
תנחומים לאלמנה ולמשפחה היקרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו