שטר שותפות, תפילה וגזירה היסטורית: ההצעה הנדירה שאסור לכם לפספס

לחתום שטר שותפות עם רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א נשמע משהו לא מציאותי, נכון? אז זהו שלא. בעקבות מצבם הקשה של אלפי ילדים הרעבים לפת לחם, יצא מרן שר התורה מגידרו והורה על חתימת שטר שותפות עם התורמים, זאת בנוסף לתפילתו וגזירתו הנדירה • מסמך חובה

בעוד כשלושה שבועות יום ראש השנה, יום הרת עולם יפרוס את כנפיו על בית ישראל כולו, לב מי לא יחרד, המונים מחפשים בימים אלה זכויות בכדי להגיע ליום הדין נקיים יותר – זכאים יותר. בכדי להגיע כמו שצריך ליום הגדול והנורא, יום בו באי עולם עוברים לפניו יתברך כבני מרון.

דווקא בימים טרופים שכאלה, ימים בהם נגיף הקורונה ממשיך להכות בעולם כולו, חובה עלינו, על כל יחיד ויחיד, להביט בעיניים לכל אותם אלפי ילדים אומללים, לכל אותם ילדים רעבים שלא שפר מזלם של הוריהם, כאלו שהמקרר בבית ריק, כאלה שהמילה "בשר" לא נכנסת ללקסיקון שלהם.

ב'קופת העיר' יצאו לפני תקופה והקימו קרן מיוחד הנקרא בשם 'עוללים', בקרן הזה הם מעניקים סיוע כספי לכל אותם הילדים שפשוט אין להם מה לאכול. נכון, זה נשמע מופרך, אבל זו המציאות העגומה, ישנם אלפי ילדים שכאלה שפשוט רעבים, שפשוט אין להם הרבה מה לאכול.

הם מגיעים לתלמוד תורה, יושבים בהפסקת האוכל מוציאים פרוסת לחם יבשה מהילקוט, ועיניהם כלות אל מול הכריכים הטריים של חבריהם לספסל הלימודים, זה קורה כאן, בדור שלנו, בעיר בני ברק, ירושלים ומודיעין עילית. כן, כן, שמעתם נכון זו מצוקה קשה, כזו שמאיימת להותיר צלקות של ממש על ליבותיהם של צעירי הצאן.

עד היום 7,000 איש כבר נרתמו למשימה, 7,000 איש כבר זכו בחיי עולם כאשר בתמורה 7,000 ילדים כבר לא רעבים. שמעתם נכון, שבעת אלפים ילדים כבר מקבלים אוכל, שבעת אלפים ילדים כבר לא מביטים בעיניים כלות בכריכים של חבריהם.

אבל עדיין, עדיין זה לא מספיק, ישנם עוד 13,000 ילדים רעבים, ישנם עוד שלושה עשר אלף ילדים שזקוקים לנו, שזקוקים לכם, זה מספר חסר תקדים בהיקפו, אבל נזקי הקורונה לא הותירו הרבה ברירות, הם ילדים רעבים שחייבים אותנו לצדם, שחייבים שנעזור להם כי אם לא, הצלקות יישארו על נפשם עוד שנים ארוכות.

בדיוק מהסיבה הזו, בדיוק בגלל הקושי הנורא של אלפי הילדים יצא רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א בהוראה חסרת תקדים לפיו התורמים יזכו לשטר שותפות נדירה עמו. דבר שלא היה קודם לכן בהיסטוריה כולה. מרן שר התורה יחתום על שטר שותפות עם התורמים על תורתו שלו.

הרי זו זכות נדירה ביותר, אנחנו פשוטי העם נזכה להיות שותפים בתורתו האינסופית של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, יש לכם מושג מה זה אומר? יהיה לנו חלק בש"ס בבלי, בש"ס ירושלמי, בספרי בספרא, בכל מקצועות התורה, במה לא. זה נמצא ממש כאן בהישג יד, אבל אנחנו צריכים לפתוח את הכיסים, לעזור לכל אותם אלפי ילדים רעבים.  לקבלת שטר שותפות לחצו כאן>>>

והאמת, שלא די בזה, בשל חשיבות הקרן עומד רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בכל תפילת מברכין החודש ומעתיר בתפילה לישועתם של התורמים. ככה, בזמן שהוא, גדול הדור מבקש "שתחדש עלינו את החודש הזה לטובה ולברכה", הוא מכוון עלינו, עליכם, על כל אותם אלה שעוזרים לילדים הרעבים, לילדים שהמקרר בבית שלהם ריק לחלוטין.

אם לא די בשני הדברים הנדירים הללו, הרי שרשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א חרט על גבי שטר מיוחד מילות נצח, בדבריו הוא כותב כי התורמים יזכו במידה כנגד מידה ל"פרנסה ברווח", אתם מבינים מה זה אומר, שר התורה גוזר בכח הגזירה של מידה כנגד מידה שיהיה לכם פרנסה ברוח. בסיום מילותיו מוסיף מרן שר התורה "והכל שריר וקיים", מילים משמעותיות ונדירות המעידות כאלף עדים על חוזקה של הגזירה.

אז זהו זה, כעת זה הרגעים שלנו, לעמוד ולהביט פנימה אל נבכי הנפש, לחשוב כיצד אנחנו רוצים להגיע ליום הדין, זה ההזדמנות שלנו לזכות לכל הטוב הזה, לזכות לשטר שותפות בתורתו של צדיק הדור, לזכות לתפילותיו ולגזירתו ההיסטורית וחסרת התקדים. הכדור כעת בידיים שלנו, אנחנו חייבים לזכות בזה. עכשיו.

לקבלת שטר שותפות לחצו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו