טיוטה אוטומטית

אבל בחסידות גור: הגאון הנודע ששימש במשך שנים כרב החסידות בארה"ב נפטר

הלך לעולמו הרה''ג רבי אליהו פישר זצ''ל אשר שימש במשך שנים כרבם של חסידי גור בארה''ב וראש כולל 'בית ישראל' זאת לאחר יסורים קשים. לפני כעשור לאחר שהלך ונחלש עבר המנוח להתגורר בירושלים

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון הנודע רבי אליהו פישר זצ"ל אשר שימש במשך שנים כרבם של חסידות גור בארצות הברית זאת לאחר יסורים קשים ומרים והוא בשנת השבעים ותשע לחייו.

המנוח הגאון המופלג רבי אליהו פישר זצ"ל מונה לפני עשרות שנים לשמש כרבם של חסידי גור בארצות הברית, שמו הלך לפניו משחר צעירותו כגאון עולם אשר שקוע באוהלה של תורה יומם ולילה.

ברבות השנים זכה המנוח לשמש כיד ימינם של אדמור"י בית גור אשר חיבבו והעריצו אותו עד למאוד. שקיעותו הנדירה בלימוד הייתה לשם דבר. תלמידיו מספרים כי במשך שעות ארוכות הוא היה יושב ולומד כשמעבר לזה לא מעניין אותו דבר.

עם השנים הוא אף שימש כראש כולל 'בית ישראל' כשמאות אברכים ראו בו כדמות מעוררת השראה.בכל יום הוא היה מגיע להיכל הכולל שם הוא היה יושב והוגה בתורה במשך שעות ארוכות כשהוא מפעם לפעם מתפלפל בלימוד עם אברכי הכולל.

לפני כעשור הלך הגאון רבי אליהו פישר זצ"ל ונחלש ובעקבות כך הוא עבר להתגורר בירושלים. בשנים האחרונות הוא סבל מיסורים קשים אך למרות הכל המשיך לשקוד על התורה בהתמדה עצומה ככל שעמדו לו כוחותיו.

במהלך השבת האחרונה השיב הגאון רבי אליהו פישר זצ"ל את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון ולמגינת לבם של תלמידיו הרבים וחסידי גור בארץ ובעולם כולו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא היה רב של חסידי גור גם אם תכתבו ככה מאה פעמים, הוא היה ראש כולל וגם חבר בי"ד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו