שמחת הברית לבן הרב יעקב אטיאס ז"ל תתקיים היום אחר הצהריים

קרוב משפחתה של האלמנה יוכבד אטיאס מוסר כי שמחת הברית לבן היתום תיערך היום אחר הצהריים באולם בירושלים

"התחושו מעורבות ואפשר למשש את המתח באוויר, אנשים שואלים אותי אם יקראו לתינוק בשם האבא ואני חושב שצריך לכבד את החלטת היולדת ולתת לה פרטיות" אמר בין שאר דבריו.

הברית שהיתה אמורה להיערך ביום רביעי שעבר התעכבה מכיוון שהרך הנולד בלע מים בלידתו והזדקק לסיוע של חמצן. המוהל שבדק את התינוק הורה שיש לספור שמונה ימים מהיום בו השתחרר מהפגייה.

מוקדם יותר הבוקר פרסמה האלמנה מספר מילים על השמחה הצפויה היום אחר הצהריים: "היום בעזרת ה' נחגוג את הברית של התינוק שלי. כל אמא יהודייה מתרגשת לפני הברית של הבן שלה, אבל אני חשה גם פחד וצער עמוק. מסתכלת על הפנים המלאכיות של התינוק שלי, מי יחזיק אותו כשאמסור אותו לידי המוהל? מי ימחה לו דמעה, מי יקרא לו בשם?

עוד מעט כולם יברכו אותי שאזכה לגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים ואני ארים עיניים למעלה, אחפש את יעקב ז"ל שיענה אמן" כתבה.

לעזרה הקליקו כאן>>>

משפחת אטיאס מתגוררת בבית שמש ומונה ארבעה ילדים. תמר, יעל, תולי והרך הנולד. לפני כשמונה חודשים חלה יעקב בקורונה ומצבו הידרדר, למרות היותו צעיר וללא מחלות רקע הוא אושפז בבית החולים אסף הרופא ונפטר לאחר שלושה שבועות.

"אני לא יודעת מאיפה לאסוף כוחות ליום של מחר והלב שלי מלא בדאגה עצומה. עד היום עבדתי כפאנית עצמאית והשתדלנו לחיות בצמצום, עכשיו אני יוצאת לחופשת לידה, הבית ריק ואין מי שיתמוך בי בכל ההוצאות של הברית וחופשת הלידה" ספרה.

בעקבות השמחה המהולה בצער פנתה היולדת ובקשה את עזרת עם ישראל בגידול היתומים הרכים: "אני צריכה לשמש כאבא ואמא גם רגשית וגם פיזית, מכל הבחינות. כל מי שיכול לעזור, אני ממש אודה לו! ואבי יתומים ואלמנות יחזיר לו כפל כפליים ויברך אותו בשנה טובה" הודתה היולדת.

לעזרה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו