"נפש תחת נפש" פדיון הכפרות המהודר של גדולי הרבנים

בצעד מפתיע מתקבצים כל גדולי הדור בראשות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ומעבירים מסר אחיד ונוקב: הצדקה לוועד הרבנים היא זו שתכריע עבורנו את הכף לטובה!

המסר נכתב על יד כל אחד מהרבנים בשפה שונה וייחודית לו, אך שורת הפתקאות שהצטברה במשרדי קופת הצדקה לא הותירה מקום לספק, תורמי ועד הרבנים יזכו לשנה טובה.

כך נראו חלק מהניסוחים: הגאון הרב ברוך מרדכי אזרחי שליט"א: "הזכות הגדולה של התרומה לוועד הרבנים נחוצה לכל אחד ביום הדין", הגאון הרב יעקב הלל שליט"א: "תורמי ועד הרבנים יבורכו מן השמיים הם וכל אשר להם בחיי אריכי ומזוני רויחי",  כ"ק אדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א: "יעזור השי"ת שכל התורמים לועד הרבנים יתברכו בשנה טובה ומבורכת, כתיבה וחתימה טובה"

ועוד שורה ארוכה של פתקאות כשמעליהם חופפת ברכתו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א: תורמי ועד הרבנים יזכו לשנה טובה!

לתרומה הקליקו כאן>>>

גדולי ישראל לא הסתפקו בהמלצות בלבד וניתן לראות בתיעודים רבים כיצד הם עצמם דואגים לתת צדקה לועד הרבנים בעשרת ימי תשובה ומבקשים לנו לנהוג כמוהם.

בשעת נתינת הפדיון יש לומר את הניסוח הבא: "זה הכסף ילך לועד הרבנים ואני אכנס ואלך לחיים טובים ארוכים ולשלום"

השנה בנוסף לברכות יקיימו הרבנים מעמד תפילה מיוחד עבור כל תורמי פדיון הכפרות ויפצירו על כל שם ושם: "מלטם מכל רעות בזאת השנה"

אם נתבונן לרגע נגיע למסקנה הפשוטה והנוקבת: כולנו עושים פדיון כפרות בערב יום הכיפורים, בואו נעשה את זה נכון כמו שגדולי ישראל עושים עם ברכה ותפילה שתלווה אותנו לכל השנה החדשה!

בסכום סמלי של 36 ₪ לנפש, תדעו שעשיתם את הטוב ביותר עבור המשפחה שלכם ותזכו לגמר חתימה טובה!

לפדיון הכפרות הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו