קרעו שערי שמים: המקובל הצדיק מירושלים סובל מדלקת ראות חריפה

הגה''צ רבי יצחק מאיר מורגנשטרן סובל מדלקת ראות חריפה והוא שוהה במעונו שבירושלים. מקורביו אומרים ל'JDN' כי יתכן מאוד והוא נדבק בנגיף הקורונה אך הוא לא ערך בדיקה ולכן לא ניתן לקבוע זאת בוודאות. שמו לתפילה: בפנים

דאגה רבה בעולם התורה והחסידות בשל מצבו הרפואי של המקובל הגאון הצדיק רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א אשר שרוי בחולשה גדולה כשהוא סובל מדלקת ראות חריפה מאוד.

ל'חדשות JDN' נודע כי המקובל הגה"צ רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א חש שלא בטוב בתחילת חג הסוכות, בעקבות כך הוא הסתגר במעונו ולא יצא לתפילות בציבור, למרות שהמונים הגיעו לפקוד את מעונו בחג, בהם גם אורחים מארצות הברית.

בימים האחרונים מצבו הומחר והוא החל לסבול מדלקת ראות חריפה מאוד. לדברי מקורביו ככל הנראה המקובל נדבק בנגיף הקורונה אך הוא לא ערך בדיקה כך שלא ניתן לקבוע זאת בוודאות.

הגה"צ רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א שוהה במעונו כשהוא מחובר למכשיר אינפוזיה ולעוד מספר מכשירים אשר מסייעים למצבו הרפואי.

מקורביו ותלמידיו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של הגאון הצדיק רבי יצחק מאיר בן יוכבד סימה בתוך שאר חולי ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המלה קרעו (שערי שמים) לא מתאימה לסלנג החרדי. איפה המקור של זה בכלל?
ומדוע אתם דורשים למלא פרטים אישיים בשביל להגיב? אין דבר כזה במקום אחר. תנו למגיבים לשמור על הפרטים האישיים שלהם..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו