נותרו 3 ימים: מאמצים אדירים להצלת חייה של חיה רוזנבוים

עם ישראל כולו התגייס למאמץ האדיר שהשקיעו הוריה של חיה רוזנבוים עבור הצלתה והתגובות לקמפיין מרגשות ומעלות תקווה

שלושה ימים בלבד נותרו למועד שנקבע לניתוח הלב של התינוקת המאושפזת בניו יורק וחרדה נשמעת הייטב בקולה של מירי האם:

"חיה שלי קטנה וחלשה מאי פעם, היא נבלעת במיטה של בית החולים והמכשירים מצפצפים לידה בעקביות מזכירים לי שעון חול שהולך ואוזל" היא נשברת.

"המום של חיה מתבטא בהפרעה תפקודית של הצד השמאלי בלב שמונעת זרימת דם מיטבית לגוף. חיה שרדה והפתיעה את כולנו אבל לאחרונה היא החלה לסבול מאי ספיקת לב ונמצאת בסכנת חיים. הרופאים בארץ המליצו להטיס אותה לארה"ב ולערוך ניתוח שלישי ומציל חיים

ידענו שאין לנו אפשרות לממן אותו, אבל ידענו גם שזו הדרך היחידה להציל את חיה. עזבנו הכל, עלינו על טיסה לניו יורק ויצאנו למלחמה על החיים שלה"

לעזרה הקליקו כאן>>>

חיה רוזנבוים היא תינוקת ישראלית, בת בכורה להוריה שנולדה עם מום נדיר בלב בשם 'היפופלסטיק לפט הרט'. המום מתבטא בהפרעה תפקודית של הצד השמאלי בלב המונע זרימת דם מיטבית לגוף.

חיה שהובהלה לניתוח לב בגיל יום שרדה והפתיעה את גדולי הרופאים בארץ. עם זאת החלה לסבול לאחרונה מאי ספיקת לב ונמצאת בסכנת חיים. הצוות הרפואי בהדסה המליץ להטיס אותה לארה"ב ולערוך שם ניתוח שלישי ומציל חיים.

נכון לעכשיו היא עדיין מאושפזת בבית החולים בניו יורק בהמתנה לניתוח אך קיומו מוטל בסימן שאלה כבד.

"אני חייב למסור לכם תודה בשמי בשם אשתי ובשם חיה" אמר האב. "אנחנו יודעים שהמון אנשים מתאמצים מאוד כדי לתרום, קיבלנו גם תגובות מחזקות וידיעה על תפילה מיוחדת למענה" אמר.

" אנחנו עדיין נמצאים במצב לא פשוט, נשארו לנו 3 ימים לניתוח ואין לנו את כל הסכום ,אני ממש מתחנן, כל מי שיכול לעזור שיעשה את זה עכשיו וה' יברך אותו בבריאות איתנה" ביקש.

לתרומה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו