סגולה לשמירה ולהצלחה: העסקן מחסידות תולדות אהרן העיד כשטבעת לולב באצבעו

העסקן הרב הערש מיכל הלר מחסידות תולדות אהרן העיד בפני וועדת החקירה הממלכתית לאסון הר מירון. מבדיקת 'חדשות JDN' עולה כי העסקן עטה על אצבעו את טבעת הלולב מחג הסוכות כסגולה לשמירה ולהצלחה

בוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון העיד בשעות האחרונות (שלישי) העסקן הרב הערש מיכל הלר מחסידות תולדות אהרן כשהוא שוטח בפני חברי הוועדה את התגלגלות האירועים בהר מירון באופן רהוט ושוטף.

העסקן לבית תולדות אהרן סיפר במהלך עדותו כי בחסידות תמיד נשמעים להוראות המשטרה ואם המשטרה הייתה מורה שלא לקיים את ההדלקה המסורתית של האדמו"ר בהר מירון ההדלקה לא הייתה מתקיימת כמתוכנן.

העסקן נשאל על ידי חבר הוועדה הרב מרדכי קרליץ האם הם יסכימו להדליק במקום מרוחק ממירון אשר צופה לעבר הציון. הרב הלר השיב כי הם יעשו ככל אשר תורה להם הוועדה כולל העתקת ההדלקה למקום אחר. לדבריו "גם במקום מרוחק תהיה התעוררות".

חדי עין הבחינו שעסקן חסידות תולדות אהרן מעיד כאשר על אצבעו מונחת טבעת לולב. מבדיקת 'חדשות JDN' עולה כי העסקן הניח על אצבעו את טבעת הלולב מחג הסוכות כסגולה לשמירה ולהצלחה.

יודעי דבר מספרים כי את הטבעת קיבל הרב הערש מיכל הלר מכ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א בעצמו כסגולה לשמירה במהלך עדותו, אך גורמים המקורבים לעסקן נמנעו מלאשר את הפרטים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו