FLASH90

"דבר כזה עוד לא היה": הכל על המהפכה ההיסטורית וחסרת התקדים בעולם התורה

תוכנה חסרת תקדים שנועדה לגרום לרבבות לומדי התורה לזכור את חוק לימודיהם זכתה לגל תגובות ממרביצי תורה, ראשי ישיבות וגדולי ישראל • כל הפרטים שיגרמו לכם בלחיצת כפתור להיות מאלה שלומדים וזוכרים בדרך הקלה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

מכירים את זה שאתם לומדים ולומדים בלי סוף, אבל אז אחרי חודש או חודשיים, ואפילו זמן ארוך יותר אתם פשוט שוכחים את מה שלמדתם?, לכאורה כן, אין אדם שיושב באוהלה של תורה שלא מכיר את התחושה הזו. תחושת עצבות ואפילו מרירות תעטוף אותו שעה שהוא יביט שוב בדף הגמרא שהוא למד אך ורק לפני מספר חודשים אך לא יזכור ממנה כמעט מאומה.

והאמת, שזו תופעה רווחת למדי בעולם התורה, אברכים רבים היגעים שעות על גבי שעות, ופעמים לאורך כל שעות היממה על חוק לימודם, יתאכזבו לגלות לאחר פרק זמן לא ארוך שהם פשוט לא זוכרים כמעט מאומה ממה שהם למדו, ממה שהם כל כך יגעו ועמלו במשך שעות כה רבות. נדמה, כי עד היום פתרון לא היה באופק, והעצה היחידה שניתן היה לעשות היא: לשנן ולשנן, ועוד פעם לשנן, עד אשר דף הגמרא ייחקק היטב בזיכרונו של הלומד.

אבל מאז חלפו שנים, וכמו שעולם התורה פרח ושגשג גם עולם הטכנולוגיה מתקדם בצעדי ענק. לאחרונה החליטו להקים מיזם מיוחד. המיזם שתחילה היה נראה כמשהו שלקוח מעולם הדמיון קנה לו שם של כבוד בכותל המזרח של עולם התורה והמונים כבר גומרים עליו את ההלל.

מדובר בתוכנה חדשנית הנקראת בשם "שינונון", בתוכנה ניתן ללמוד את הש"ס כולו בצורה נוחה ונגישה, כאשר עם סיום לימוד דף הגמרא, הלומד מקיש על לחצן "נלמד" ואז מופיע בפניו דף עם שאלות מקיפות על הדף שרק לפני רגע הוא למד. השאלות שחלקן בנויות בצורה של מבחן אמריקאי וחלקן בנויות משאלות רגילות נועדו בעצם לגרום ללומד לשנן שוב ושוב את הדף הנלמד וכך בעצם לזכור אותו היטב גם בחלוף פרק זמן ניכר מאז הלימוד.
רכשו כעת את התוכנה הנדירה:
התוכנה הזו מונגשת בצורה ייחודית ויוצאת דופן, כזו שתוכלו לשאת אתכם לכל מקום ומקום, היא כשרה ונקייה לחלוטין וגדולי תורה רבים שיבחו וקילסו את המיזם הייחודי. בתוכנה ניתן אף למצוא תכניות שונות, כאלו שיגרמו לכם לשנן היטב את דף הגמרא אותו למדתם, להבחן עליו ולזכור אותו היטב. גדולי המומחים שעברו על התוכנה עיצבו אותו בצורה כזו שהוא ינגיש לכם את השאלות לפי רמת הידיעה שלכם, בצורה שבוודאי תגרום לכם לזכור היטב את הלימוד.

מי גדול לנו ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר התורה כולה מונחת במוחו כקופסה כאשר הוא יוצא מגדרו ומשבח את המיזם הנפלא. כאשר ראשי "שינונון" עלו למעונו הוא נהנה מהתוכנה הייחודית ושאל בתמיהה "חבל שלא ניתן להשתמש בזה שבבת". חביבותו של שר התורה הראתה והוכיחה כאלף עדים את חשיבותה יוצאת הדופן וסחרת התקדים של התוכנה החדשה שתהפוך ללא ספק בפרק הזמן הקרוב לנכס צאן ברזל בעולם התורה כולו.

אברכים רבים שכבר רכשו את התוכנה הזו מספרים כשברק בעיניהם על צורתו הייחודית ויוצאת הדופן שגורמת להם לזכור היטב את חוק לימודם. "בצורה הזו" סיפר אחד מחשובי האברכים בישיבת מיר בירושלים "אני לומד דף, חוזר עליו ולאחר מכן נבחן עליו והדבר נחקק בזיכרוני היטב. ואם לא די בזה, מידי כמה ימים התוכנה מביאה לי שוב פעם שאלות על דפים שלמדתי רק לפני מספר ימים בכדי שזה ייחקק עוד יותר טוב בזיכרוני, זה משהו שלא היה עד היום, וזו התרגשות גדולה מאוד".

מנהלי וראשי "שינונון" עמלים ממש בימים אלה לפתח עוד ועוד את התוכנה הזו בכדי שהיא תגרום לכם לזכור כמה שיותר טוב את מה שאתם לומדים. כל מי שנחשף לתוכנה מבטיח שאם תרכשו אותו תזכו גם אתם להיות מאלה שזוכרים את חוק לימודם היטב גם שנים לאחר שעת הלימוד עצמה. בנוסף, בתוכנה ישנה אופציה להוספת שאלות באופן עצמאי, כזה שיגרום לכם להעמיק עוד יותר במה שאתם לומדים ואף לנסח ולערוך על כך שאלות. כך או כך, מדובר ללא ספק במהפכה של ממש בעולם התורה, כזה שעוד ידובר בו רבות.

הצטרפו גם אתם ותרכשו את התוכנה. הצטרפו גם אתם להיות מאלה שזוכרים את לימודם. להיות מאלה שלומדים וזוכרים בדרך הקלה. הקליקו כאן וקבלו את התוכנה במחיר עלות:

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture