מה'שבעה' לחתונה: יתום טרי מתחנן לעזרה

אבל כבד בשכונת רמות עם היוודע האסון הכבד בפטירתה של הגב' ניסן, שבועיים בלבד לפני נישואי בנה החתן

לאחר כשנה וחצי של מאבק בסרטן הכבד נפטרה הגב' פריבה ניסן במעמד פטירה מצומצם וקורע לב. השכנים שנקראו לביתה בכדי להשלים מניין, התקשו לעמוד בבכיו הסוער של נתן (21) שנמצא כאמור שבועיים לפני נישואיו.

במהלך ימי השבעה שיתף החתן בתחושותיו וסיפר: "ביקשנו מאמא סליחה ,אולי לא טיפלנו בה כראוי, אולי אם היו לנו יותר אמצעים יכולנו להאריך לה ימים. המנחמים שבאו בשבעה היו מזועזעים מהחדרון הקטן ששכרנו ו'מבית החולים הביתי' שארגנו לאמא, אבל אני ונחמן ידענו שנתנו לה את כל מה שלא היו לנו" אמר בכאב.

הצצה קצרה לעברם הכאוב של האחים מעניקה תמונה ברורה יותר על האסון הקשה: "אבא עזב את המשפחה שלנו כשהייתי בן 7, מאז התמודדנו קשה מאוד, לאמא לא היו אמצעים לגדל אותנו, עברנו בין פנימיות ובתי אומנה, תקופה קצרה גם שהינו בבית של אבא, עד שהוא התחתן בשנית ואשתו לא הסכימה להכיר בנו.

מאז נותק הקשר ונשארנו רק עם אמא, הרבה לא היה לה לתת לנו, אבל היתה לה אהבה פשוטה ודאגה כנה שהזרימה בנו כוחות להתמודד"

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

לפני כשנה וחצי התבשרה פריבה ניסן ע"ה, על גידול ממאיר במעיים ואף עברה ניתוח מורכב להסרתו. תקופה קצרה לאחר מכן התברר כי גרורות התפשטו לכבד ומצבה סופני.

בית החולים סירב לטפל בה והיא הועברה להשגחת ילדיה הצעירים שהשתדלו לעשות כמיטב יכולתם: "שכרנו דירת 2 חדרים קטנה ליד הישיבה ועברנו לגור שם עם אמא. מאז המצב הלך והידרדר, קיוויתי שהיא תספיק את החתונה שלי, אבל הקב"ה רצה אחרת" סיפר נתן.

"עוד שבועיים החתונה ואין לי את המינימום שצריך, את החדרון ששכרנו נאלצנו לפנות כי אין לנו כסף, אנחנו נמצאים בבית של שכן באופן זמני. אני צריך חליפה לחופה, נעליים, חולצה, אין לי ממש כלום ואני לא יודע איך להגיע לחופה.

אני רוצה שאמא תשמח איתי מגן עדן , שתוכל לקצור את מה שזרעה עם כל כך הרבה דמעות וקושי. בבקשה, אחים יקרים, תעזרו לי ולנחמן לפתוח דף חדש בחיים, מלא בתקווה ושמחה" בקש החתן.

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו