בעיצומו של ערב ההוקרה; המשתתפים נדהמו מברכתו של מרן שר התורה • צפו

לאחר ברכתו של מרן שר התורה, הוסיף הרב קווין והרחיב על פעילות הארגון. "בשנתיים האחרונות זינקה 'רפואה ושמחה' בזכותכם לקדמת הבמה של ארגוני החסד בארץ ובעולם. רואים את האמבולנסים שלנו מסיעים באהבה חולים ומוגבלים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בסופ"ש האחרון נערך באולמי ג'ויה מיה בצומת נחשונים, כנס השקה יוקרתי לתוכנית הכפלה לפעילות הענפה של ארגון "רפואה ושמחה", בהשתתפות בכירי המשק, אישי ציבור, מנהלי הפעילות, וקהל רב אשר בא להוקיר את הארגון החשוב, ולהכפיל את העשייה המדהימה.

במשך שעה ארוכה קיבלו ראשי רפואה ושמחה את האורחים הרבים מכל קצוות הארץ, אשר נכנסו לחצר האולם שם המתינו להם ברים מפוארים וגדושים בבשר, דגים וכל מיני מטעמים.

לאחר נאום מרגש במיוחד של יו"ר ומייסד "רפואה ושמחה" הרב ישראל צישינסקי, אשר בו הרחיב על התפתחות הארגון מיום היווסדו לפני קרוב ל-20 שנה, ועד היום בו הוא מתנוסס בראש רשימת ארגוני החסד הגדולים בישראל, הוזמן מנכ"ל הארגון מאיר קווין לשאת את נאומו בפני המשתתפים, כאשר בתחילת דבריו הדהים את הציבור אשר לא נשאר אדיש.

"לפני שאתחיל הכנתי לכם הפתעה. מקובל ללכת לבקש ברכה להצלחת הקמפיין או הארגון. אני הלכתי לבקש את ברכת מרן שר התורה למשתתפי הערב הזה. ביקשתי ברכה שמי שיסייע לקמפיין ההכפלה זה יחזור אליו בכפולות. שימו לב מה ענה הרב:

לאחר ברכתו של מרן שר התורה, הוסיף הרב קווין והרחיב על פעילות הארגון. "בשנתיים האחרונות זינקה 'רפואה ושמחה' בזכותכם לקדמת הבמה של ארגוני החסד בארץ ובעולם. רואים את האמבולנסים שלנו מסיעים באהבה חולים ומוגבלים. הקמנו מחלקה להשאלת ציוד רפואי מיוחד שאין להשיג בשום מקום".

"רשת המתנדבים און ליין שלנו נמצאת כמעט בכל עיר ויישוב ברחבי הארץ ובעוד מאות קהילות יהודיות ברחבי העולם! הקשר המיוחד הזה נותן לנו את היכולת לשנע תרופות ודגימות דם להצלת חיי חולי סרטן בארץ ובעולם".

הרב קווין נשמע נרגש במיוחד וממשיך: "לעולם לא נוכל לספור את כמות האנשים שחייהם ניצלו וסבלם הוקל בזכות שיתוף הפעולה של כולנו עם כל ארגוני החסד בארץ ובעולם! הפעילות נמשכת כמעט 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. גם כשאנו יושבים בסעודת שבת – הפעילות ממשיכה בלוס אנג'לס ששם השעה 10 שעות לאחור ובניו זילנד ששם השעה 10 שעות קדימה".

"קשה לחשוב איך היינו עוברים את משבר הקורונה בלי השקיות המפורסמות שלנו שהכילו תרופות, מזון ואפילו ממתקים וצעצועים לחולים ומבודדים בבתים ובמלוניות הקורונה. אסון מירון? התייצבנו! אסון קרלין? היינו שם! עשרות יהודים תקועים לאורך הלילה בשדה התעופה בפרנקפורט? אנחנו איתם! לפני כמה חודשים הפקנו את הנופשון הראשון בישראל ואולי גם בעולם לתינוקות בעלי נכויות והוריהם – בעלות של מאות אלפי שקלים!"

"בשנתיים האחרונות זכינו לסייע למעל חצי מליון יהודים בארץ ובעולם. והכל בחינם! הקמנו מערכת של עשרות אלפי אנשים טובים שרק מחפשים לעשות טוב. והכל שלכם ובזכותכם!!" סיים המנכ"ל מאיר קווין את נאומו המיוחד.

במהלך הערב עלה לבמת הנואמים בהפתעה אב נרגש לילד בעל מוגבלות קשה, אשר השתתף בנופשון המיוחד שיזם הארגון לפני תקופה, ושיתף את הנוכחים בהצלת חיים כפשוטו, אשר גרם לו ולמשפחתו הנופש הייחודי אליו הוזמן חינם.

בסיום הערב סחו הכל הודות ברכתו המיוחדת של מרן שר התורה, כאשר לאחר תרומתו לקופת הארגון הוסיף באופן נדיר ביותר את צמד המילים; "יישר כח". את הערב המיוחד בהנחיית מנחם טוקר, הנעימה והרקידה מקהלת יחד עם בעל המנגן ארי היל, בליווי הקלידן דודי פלדמן, בהפקה מושלמת של מאיר מרגלית.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture