היסטורי: בית המדרש הגדול בעולם יוצא בהגרלות חסרי תקדים וזה ההזדמנות שלך לזכות בהם!

בהנהלת 'ישיבה על קברו' יוצאים ממש בימים אלה במבצע התרמה למען המשך קיום בית המדרש הגדול בעולם. בקרב התומכים תיערך הגרלת ענק על החנוכייה העתיקה של מרן הרב שטיינמן זיע"א, ובנוסף, תיערך הגרלה על סכום כולל של מאה אלף דולר במזומן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

לפני ארבע שנים בדיוק, ביום הסתלקותו לשמי מעלה של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע"א, עידן חדש נפתח בקרב לומדי התורה. בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' נפתח על פי צוואתו ולעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה, כאשר מקום התורה הופך במהרה למעצמה חסרת תקדים האוגדת בתוכה רבבות לומדים מהעולם כולו. בתחילה היה נראה זה כמשהו כמעט דמיוני, אך כיום, ארבע שנים לאחר מכן, מדובר במקום התורה הגדול ביותר בעולם, בהיקפו ובעוצמתו.

מידי יום עמלים במסגרת חוק הלימוד של 'ישיבה על קברו' כ-31,800 לומדים, במהלך כל חודש עונים הלומדים על למעלה ממיליון תשובות בלימוד, בכל יום ישנם 150 מסלולי לימוד שונים, 19 מסלולים שבועיים ושני מסלולים חודשיים. וזה ממש לא נגמר בזה: ב'ישיבה על קברו' מעניקים תמריצים ללומדים הרבים בהיקף של 3,500 ₪ ליום, תמריצים שבועיים וחודשיים בעלות של 55,000 ₪. מקום התורה הגדול בעולם אוגד בתוכו עשרים וארבע שעות לימוד ביממה ו-1,300 תשובות בכל יום. עד כה למדו במסגרתו 105,890 איש מ-11 מדינות שונות. מידי יום נלמדים במסגרת בית המדרש אלפי דקות לימוד.  הקליקו כאן ועכשיו ותהיו חלק מההיסטוריה.

כעת, כל המעצמה הזו נמצאת בסכנה של ממש. בהנהלת בית המדרש הגדול בעולם החליטו לצאת למבצע התרמה חסר תקדים אשר יבטיח את המשך קיום מקום התורה הגדול בעולם לשנת פעילות נוספת. העול הכלכלי הכבד והנורא שרובץ על כתפי הנהלת בית המדרש – 'ישיבה על קברו' גרם להם לצאת בקריאה של ממש לעולם היהודי כולו לבוא ולהושיט יד ולהבטיח את המשך קיום מקום התורה הכביר שהוקם לעילוי נשמתו של מי שמסר את נפשו בעבור עולם התורה בדור האחרון.

בנין של מרן ראש הישיבה זיע"א, הגאונים רבי משה ורבי שרגא שטיינמן שליט"א יצאו מגדרם ותרמו את החנוכייה העתיקה של אביהם, אשר שימשה אותו במשך למעלה משישים שנה להדלקת נרות החנוכה – לטובת מבצע ההתרמה של בית המדרש הגדול בעולם אשר יגריל את המנורה הטהורה בקרב כל אותם אלה שיבואו להחזיק את מקום התורה המופלא. הבשורה עשתה לה כנפיים והמונים כבר רכשו כרטיסי הגרלה להגרלה ההיסטורית שתיערך עוד לפני שבת החנוכה על המנורה המקודשת של הרב שטיינמן זיע"א.

אם לא די בזה. בסיום מבצע ההתרמה יערכו בהנהלת 'ישיבה על קברו' הגרלת ענק על סך של מאה אלף דולר במזומן בקרב כל אותם אלה שיתרמו למען המשך קיום מקום התורה לשנה נוספת. ההגרלות הללו גורמות לתהודה רבתית בקרב העולם היהודי, ורבים כבר הביעו את נכונותם להצטרף. כעת, ממש ברגעים אלה, זה הזמן שלנו לעשות מעשה ולהיות שותפים במקום התורה הכביר הזה. עכשיו, בטרם יהיה מאוחר.

אם גם אתה מעוניין לזכות במנורה הטהורה של מרן הרב שטיינמן זיע"א ובנוסף לזכות בסכום של מאה אלף דולר במזומן, זה הרגע שלך לרכוש כרטיס הגרלה אחד שאוגד בתוכו את שני הגרלות הענק. בקניית כרטיס ההגרלה אתה תהיה שותף בהחזקת התורה ששכרם מובטח להם בזה ובבא, ובנוסף אולי תהיה זה שיזכה בשני ההגרלות ההיסטוריות הללו. הקליקו כאן ועכשיו ותהיו חלק מההיסטוריה.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture