מה הסוד הכמוס של מנהלי העמותות שמדליק את התורמים

מהפכת ענק בנושא שימור תורמים. מאות מנהלי עמותות פיצחו את סוד הכפלת התרומות: גרפולייק, המקום הראשון לכל מנהל ארגון ששואף להרחיב את פעילותו בצורה חווייתית ונעימה במיוחד. להוקיר בקלות, ליהנות מהתוצאות!

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

הרב לוין מנהל עמותת חסד ידועה במרכז הארץ. לכל אורך השנים הוא התמקצע היטב בסוד שפותח לבבות וכיסים, מאפשר לפעילות להתקיים ולעוד משפחות לקבל את העזרה הגדולה. הוא היטיב למצוא תורמים וגבירים, ועמל רבות לשמר אותם מחוברים לחזון של הארגון. לפני שבועיים, ביום שלישי בערב הוא מצא את עצמו חסר אונים. תורם גדול עומד לארס את ביתו בעוד שעתיים. לצורך כך מבקש הרב לוין לשגר ברכה והוקרה, אך איננו מצליח למצוא גרפיקאי שיפיק עבורו את הברכה המעוצבת מהרגע להרגע.

ידיד יקר לחש על אוזנו את הפתרון הבלעדי: 'גרפולייק', אתר עיצוב הברכות החדשני. ואכן, תוך חצי שעה שוגרה הברכה המעוצבת והמרהיבה לבית הגביר עם ערכה מכובדת של יחס מוקיר ומלבב, כשהברכה  מודפסת ונתלית כגליון גדול ומרהיב, המוסיף חן וכבוד באולם השמחה.

למחרת, בשעת בוקר מוקדמת הוא פותח כהרגלו את חשבון העו"ש של העמותה, מבקש לראות איך יתמודד היום עם המינוס הזועק, אך להפתעתו לא היה גבול! סכום נכבד הועבר לחשבונו אמש לאחר חצות. התורם היה אותו הגביר שאירס את בתו….

גם הרב ישראלי כבר עלה על הטריק הגאוני. בערב חג הסוכות האחרון, עת ביקש לשגר את תודתו לתורם יקר ולא השיג אף גרפיקאית זמינה, הוא מצא את 'גרפולייק', האתר הייחודי לעיצוב ברכות. תוך דקות ספורות קיבל לידיו ברכה מעוצבת ומרשימה. התורם הנרגש התקשר בחול המועד, מבקש להביע את התרגשותו מהמילים החמות, והבטיח תרומה הגונה, כפולה מזו שתרם בשנה בעברה.

זהו כוחה של ברכה מעוצבת בהדר, שמוכנה ללא מאמץ, בעלות מינימלית, ומפארת כל שמחה או אירוע.

אין ספק שאתר 'גרפולייק' מהווה בשורה לכל אחד, ובעיקר לכל מנהל עמותה. האתר חולל מהפכה של ממש בעולם העיצוב. אם עד כה, מנהל עמותה היה נאלץ להזדקק לחסדיהם של אנשי מקצוע, כותבים וגרפיקאים, שביקשו תמורה נכבדה עבור עבודתם ולא תמיד הצליחו לעמוד בזמנים, כיום הכל עובד אחרת. מה שפעם היה כרוך בזמן יקר ובהוצאות רבות, הפך לחוויה נעימה ומהירה!

מאז שנולד 'גרפולייק', נושא שימור התורמים שינה את פניו מקצה לקצה ומצליח להביא לתוצאות מדהימות. מנהל הארגון או המוסד נכנס לאתר, בוחר נוסח מתאים, בוחר עיצוב מרשים, משלם 100-150 שקלים בלבד- שליש ממחיר השוק!- ומקבל לידיו ברכה מהודרת תוך דקות ספורות. משם הדרך למטרה קלה ונעימה.

מאות מנהלי ארגונים ומוסדות גילו את סוד הכפלת התרומות, הם מציינים שהדרך לכך עוברת באתר 'גרפולייק' – הפתעת השנה המהפכנית לעמותות, קופות וקהילות.

גרפולייק קשובה לצרכי הלקוחות ומתחדשת למענם כל העת. לאחרונה, נוסף לאתר פיצ'ר חדשני ועולמי, המאפשר לכל משתמש להוסיף לוגו אישי של המוסד או העמותה שלו, יחד עם שילוב של גופן חדש ומשוכלל, הכולל גליפים מסוגננים. כך הופכת כל ברכה לאישית ויוקרתית במיוחד.

מנהלים יקרים, תשכחו מכל מה שהייתם רגילים אליו, כי עם 'גרפולייק' הכל פשוט יותר, קל יותר, חסכוני יותר, ובעיקר, מצליח בס"ד!

לחצו כאן כדי להתרשם>>>>

 

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סתם רממאים כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture