האישה הצדקנית שמסרה את נפשה למען חינוך צאצאיה הלכה לבית עולמה

המנוחה מרת רחל לוי ע״ה הייתה אישה צדקנית ומיוחדת, מידי יום ביומו היא הייתה משכימה ומתפללת להצלחת ילדיה ומשפחתה. בחייה שיכלה שניים מילדיה, ובהם הפוסק הנודע רבי משה לוי זצ"ל שנפטר כשהוא צעיר לימים

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה על פטירתה של האישה החשובה והצדקנית מרת רחל לוי ע״ה אשר מסרה את נפשה במשך שנים לחינוך צאצאיה והיא בשנת התשעים ושלוש לחייה.

המנוחה מרת רחל לוי ע״ה הייתה אישה צדקנית ומיוחדת, מידי יום ביומו היא הייתה משכימה קום ומתפללת את תפילת השחרית בביתה לא לפני שהיא הייתה אומרת פרקי תהילים רבים להצלחת ילדיה ומשפחתה.

במשך כל חייה היא עמדה לימין בעלה הרב יוסף לוי ז״ל ויחד הם גידלו את ילדיהם לתורה וליראת שמים טהורה. בחייה היא עברה משברים קשים לאחר שהיא שיכלה שניים מילדיה לא עלינו. הראשון שבהם היה בנה הגאון הנודע רבי משה לוי זצ״ל אשר היה מגדולי הפוסקים בציבור הזפרדי ומראשי ישיבת ״כסא רחמים״ אשר הסתלק לבית עולמו לאחר מחלת מעיים קשה בחודש חשוון תשס״א.

שלושה שנים לאחר מכן היא שיכלה את בתה מרת שרה דיין ע״ה זאת לאחר שהיא חלתה במחלה הקשה ל״ע. למרות האסונות הקשים הרבנית ע״ה המשיכה את סדר יומה וחיזקה את כל סובביה באמונה תמימה בבורא כל העולמים.

בתקופה האחרונה היא שהתה במעונה של ביתה בעיר בני ברק שם הבוקר היא התמוטטה, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות ולבסוף נאלצו לקבוע את פטירתה למגינת לב.

זכתה המנוחה ע"ה והיא הותירה אחריה דורות ישרים ומבורכים ובהם בנה הגאון רבי שבתי לוי המכהן כרבה של שכונת רמת אהרן בבני ברק ועוד נכדים ונינים ההולכים בדרך התורה והמצוות.

מסע הלווייתה יצא היום בשעה 12:00 מרחוב קהילות יעקב בבני ברק אל עבר בית החיים בעיר שם היא תיטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו