אבל בבני ברק: הגאון שהדפיס את הנהגות הסטייפלער נפטר לאחר יסורים

הגאון רבי ישעיהו הורביץ זצ״ל כתב במהלך חייו את סדרת הספרים ״אורחות רבינו״ שם הוא הביא את כל הנהגותיו בקודש של מרן הסטייפלער זיע״א • לפני כשנה עבר אירוע מוחי ומאז מצבו הידרדר עד לפטירתו בשעה האחרונה

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי ישעיהו הורביץ זצ״ל מגדולי התלמידי חכמים שבעיר בני ברק זאת לאחר שעבר אירוע מוחי לפני כשנה והוא בשנת השישים ושמונה לחייו.

המנוח הגאון רבי ישעיהו הורביץ זצ״ל נולד בעיר בני ברק לאביו הגאון הנודע רבי אברהם הורביץ זצ״ל שהיה ממקורבי מרן בעל ה״קהילות יעקב״ זיע״א וממקורביו הגדולים של יבחלט״א מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א.

במהלך חייו חיבר המנוח את סדרת הספרים ״אורחות רבינו״ שם הוא הביא את כל הנהגותיו בקודש של מרן הסטייפלער זיע״א. הספר קנה לו שם של כבוד במהירות עצומה והוא הפך לרב מכר בתוך תקופה קצרה.

את כל חייו הקדיש המנוח לעסק התורה כשהוא יושב יום ולילה והוגה בתורה הקדושה. שמו יצא לתהילה כאחד מגאוני העיר בני ברק ורבים היו נהנים לשוחח עמו בלימוד ובהלכה.

לפני כשנה עבר המנוח אירוע מוחי ומאז מצבו ידע עליות ומורדות. במהלך השבוע האחרון מצבו הידרדר במהירות והבוקר בוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבא שלו כתב את אורחות רבינו לא הוא!

ברוך דיין אמת זכותו יגן עלינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו