שמחה גדולה: הבנש"ק לבית סאדיגורה התארס עם בתו של האב"ד מניו יורק

בן הזקונים של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל התארס אמש עם בתו של אב"ד חלקת יעקב • החתן נחשב לאחד מבכירי ישיבת בריסק בירושלים, ומאז פטירת אביו הוא מרבה לפקוד את חצרות הקודש של אדמורי"ם שונים אשר מחבבים אותו עד למאוד

שמחה גדולה נערכה במהלך הלילה האחרון כאשר הבחור החשוב שמעון מנחם נחום פרידמן בן הזקונים של כ״ק האדמו״ר בעל ה״עטרת ישראל״ מסאדיגורה זצ״ל התארס בשעה טובה ומוצלחת זאת לאחר שנים של לימוד בהיכל ישיבת בריסק בירושלים.

הבנש״ק המפורסם הבחור החשוב שמעון מנחם נחום פרידמן בן ה-21 נולד כבן הזקונים לכ״ק האדמו״ר מסאדיגורה שהסתלק לבית עולמו לפני כשנה וחצי. בעבר בוא למד בישיבת גייטסהד באנגליה ולאחר מכן הוא קבע את לימודיו בהיכל ישיבת בריסק בירושלים שם הוא הפך לדמות ידועה.

מאז פטירתו של אביו האדמו״ר הוא פוקד את מעונם של גדולי האדמורי״ם השונים כאשר הוא זוכה לחביבות מיוחדת מהם ומצד כל אחיו האדמורי״ם אשר מחבבים אותו עד למאוד.

לאחר תקופה של שידוכים התארס אמש הבחור החשוב שמעון מנחם נחום פרידמן עם הכלה שרה פייגא שוויד, בתו של הרב הגאון רבי מאיר איתמר שוויד המכהן כאב בית הדין ״חלקת יעקב״ בשכונת ויליאמסבורג שבארצות הברית.

שמחת האירוסין שתיערך כבר בימים הקרובים תתקיים במקום מגורי הכלה בארצות הברית כאשר בני המשפחה צפויים להמריא למקום ולקחת חלק בשמחה הגדולה בחצר הקודש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזל טוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו