לקראת החתונה בחסידות: בנו של הרבי שיגר הודעה והזמין את החסידים • האזינו

לקראת שמחת החתונה שתיערך מחר בחצר הקודש ויז׳ניץ בבני ברק שיגר בנו של הרבי הודעה מוקלטת לאלפי החסידים בה הוא הזמין אותם באופן אישי להשתתף בשמחה. החתונה תיערך בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות בהשתתפות אלפים

הרה״צ רבי יעקב מרדכי הגר המשמש כאב בית הדין של חסידות ויז׳ניץ בעיר אלעד שיגר הערב (שני) הודעה מוקלטת לאלפי החסידים בה הוא הזמין באופן אישי את החסידים לחתונת בנו שתיערך מחר בבית במדרש הגדול בקריית החסידות בבני ברק.

בהקלטה שהגיעה לידי ׳חדשות JDN’ נשמע בנו של מרן האדמו״ר מזמין את אלפי החסידים לשמחת החתונה מחר ואומר כי הוא ישמח לקבל את פניהם של כל אחד ואחד מהחסידים שיגיעו להשתתף בשמחה הגדולה.

מדובר בשמחת החתונה לחתן הרב מנחם מנדל הגר בנו של הרה״צ רבי יעקב מרדכי הגר בנו של מרן האדמו״ר מויז׳ניץ שליט״א עם בתו של כ״ק האדמו״ר מביאלא בני ברק שליט״א. מדובר בשמחה גדולה שתיערך מחר במרכז החסידות בבני ברק ואלפים צפויים להשתתף בה.

מעמד החופה יחל בשעות אחר הצהריים ברחבת בית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק ולאחר מכן תיערך שמחת החתונה בהיכל בית המדרש הגדול. בחתונה צפויים להשתתף גדולי תורה רבים ובהם אדמו״רים וראשי ישיבות מפורסמים.

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כמוהו
רב יענקעב מורדכי רב גדול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו