מתוך הרשת החברתית

ארה"ב: תיעדו את עצמם מתנכלים ליהודים בסופת שלגים – וצוחקים • צפו

המקרה האנטישמי התרחש במדינת ניו ג'רזי, בשכונת ליקווד בה מתגוררים יהודים רבים. במהלך עבודות לפילוס שלגים הם העיפו כמות של שלג על שני יהודים שהתהלכו ברחוב לתומם, ותיעדו את עצמם צוחקים ברשעות


(27א*)

אנטישמיות: בימים האחרונים שוררת סופה עזה בארצות הברית, ובעיקר בחופים המזרחיים שלה. הסופה שמכונה "נוראיסטר", מכה בעוצמה והביאה להכרזה על מצב חירום בחמש מדינות ברחבי ארצות הברית. אלא שיש מי שניצל את הסופה – כדי להתנכל ליהודים.

מתיעוד שהעלו שני גויים לרשת החברתית, הם מראים כיצד הם עוברים בשכונת ליקווד שבניו ג'רזי עם רכב לפילוס שלג שאליו מחובר כף שמרימה את השלג מהכבישים, וכשהם עוברים ליד שני יהודים חרדים – הם פשוט מורידים את הכף ומעיפים עליהם כמות נכבדה של שלג, במזג אוויר קר וקיצוני.

שניהם עובדים בחברה ארצית בארצות הברית לפינוי פסולת וזבל במשך השנה, ופינוי שלגים בעת סופות. בתיעוד, לאחר שהם העיפו על שני היהודים שהלכו לתומם ברחוב, ניתן לראות כיצד הם צוחקים ברשעות מהמעשה שלהם – מעשה אנטישמי מזעזע ונוראי שהותיר את היהודים רועדים מקור.

כאמור, סופת "נוראיסטר" מכה בחמש מדינות בארצות הברית שממוקמות בחוף המזרחי שלה – ניו יורק, ניו ג'רזי (שם התרחש האירוע), מרילנד, רוד איילנד ווירג'יניה. עד כה בוטלו אלפי טיסות – ומדובר בסופה הגדולה ביותר מזה ארבע שנים באזור. התושבים הונחו להישאר בבתים ולצאת רק במצבים המחייבים זאת.

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture