מרן הגר"מ מאזוז לנתניהו ולראשי מערכת הביטחון: להפציץ את 'שיפא' – אין מניעה
מרן ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז חתם על מכתב הקורא לרה"מ ולמערכת הביטחון להפציץ את בית החולים שיפא בעזה, וכן מטרות דומות, גם במחיר פגיעה באזרחים • על המכתב חתומים עשרות רבנים וראשי ישיבות
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר