נתיבות: היערכות רבתי להילולא הל"ב של הבבא סאלי זצוק"ל

אלפים רבים כבר עולים בימים אלו לציון הקדוש בנתיבות • מערך הסעים גדול ישנע את רבבות העולים לציון, המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לאבטח את יום ההילולא • ספרים חדשים יצאו לאור במכון 'אביר יעקב' בהנהגת בנו ממשיך דרכו האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא שליט"א

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

שלושים ושתיים שנה לאחר הסתלקותו של מרן האדמו"ר רבי ישראל אביחצירא – בבא סאלי זצוק"ל ובמוסדות ש בנתיבות נערכים לקליטת רבבות בית ישראל העולים לשפוך שיח בציון הקדוש, שנודע כמקום תפילה וסגולה.

כבכל שנה בהתקרב יום ההילולא מכשירים במוסדות 'בבא סאלי' את הדרכים לציון בהפרדה מוחלטת למהדרין מן המהדרין, כיאה לציונו של אותו צדיק וקדוש, זי"ע.

אלפים רבים כבר מממשים את זכותם ועולים בימים אלו לשפוך שיח צקון לחשם בקברו של בבא סאלי שנודע בחיי חיותו כאיש אלוקים קדוש, בעל מופת ואיש פלא, אשר נתקיימה בו מאמרם ז"ל: "צדיק גוזר והקב"ה מקיים".

מערך שלם של הסעים ישנע את ציבור הרבבות העולים לציון. פרטי ההסעות יפורסמו מעל גבי העיתונות בערב יום ההילולא רבא. חידוש נוסף השנה, זו אפשרות ההגעה באמצעות רכבת ישראל ותגבור השאטלים ממתחם הרכבת לציוה"ק. משטרת ישראל וכוחות הביטחון מתגברים את האבטחה במתחם הציון, לאור המצב המתוח השורר בארץ.

במוסדות 'בבא סאלי' ערוכים לאירועי ההילולא ובהם ההילולא המרכזית, בראשות בנו וממשיך דרכו האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא שליט"א, בהם יעלו על נס מפעלותיו של הצדיק ודברי תורתו, ויזכירו לטובה ולברכה את המחזיקים בעץ החיים, התומכים ומסייעים להחזקת המוסדות שעל שמו הטהור.

במוסדות 'בבא סאלי' מציינים, כי הבבא סאלי זצוק"ל שבימיו נודע כאיש אלוקים קדוש, בעל מופת ואיש פלא, הותיר אחריו ברכה: מוסדות 'בבא סאלי' הסמוכים לציון המצוינת, ואשר בו מתחנכים לתפארה אלפי בני ובנות ישראל, תחת נשיאות בנו וממשיך דרכו האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא שליט"א.

במכון 'אביר יעקב' שע"י המוסדות שוקדים בימים אלו על הוצאה לאור של ספרי האדמו"ר זצוק"ל, בהם גם פרקי תולדותיו, שמהם ניתן ללמוד צדיק מה פעל. הספרים יימכרו בסביבות הציון הקדוש ביום ההילולא.

במוסדות 'בבא סאלי' מזכירים את דבריו של מרן פוסק הדור בעל 'שבט הלוי' זצוק"ל שאמר ביום ההילולא באחד השנים: "כמו שבחיים חיותו פעל עבור כל בני ישראל, כן גם עתה זכותו מגינה על כל ישראל".

כידוע, תקופה קצרה לפני הסתלקותו קרא ה'באבא סאלי' לבנו האדמו"ר רבי ברוך אבי חצירא שליט"א ובקשו להקים מוסדות תורה וחינוך על שמו. ואכן צוואתו התקיימה במלואה, ובנתיבות לא הרחק מציון קדשו, הוקמה אימפריה תורנית ענקית שבו מחנכים מאות רבות של תלמידים לתורה וליראת שמים וממשיכים את מורשתו הק'. אירועי ההילולא השנה במלאות ל"ב שנים להסתלקותו, יעמדו בסימן ההתפתחות המרשימה של ה'ישיבה על קברו', מוסדות 'באבא סאלי' שהוקמו על פי צוואתו ולזכרו סמוך לאתר ציון קדשו בנתיבות.

מוקד ישועות מיוחד יפעל במשך השבוע הקרוב למסירת שמות לתפילה בטלפון: 1800-800-260. השמות יוזכרו ביום ההילולא על ידי אברכים תלמידי חכמים לומדי כולל האברכים לבני עלייה שבאתר הציון הק'. ההכנסות קודש לאחזקת הציון הקדוש והמוסדות שהוקמו עפ"י צוואתו של רבינו.

בימים האחרונים עלתה משלחת רבני מוסדות 'בבא סאלי' לבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א להזמינם כבוד לארועי יום ההילולא הל"ב, אשר הביעו בשפתם, כל אחד בלשונו את עניין "גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם", ובמיוחד הבבא סאלי זצוק"ל, אשר גם לאחר שלושים ושתיים שנה זכרו ומורשתו הטהורה יעמדו לקץ הימין להגן על כלל ישראל בעת צרה זו לדבר ישועה ורחמים.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture