אל תפספסו: מעמד תפילה מיוחד על ציונו של מרן החפץ חיים זיע"א

כ"ד אלול, השבוע האחרון של השנה, יומא דהילולא של רבנו בעל החפץ חיים זצוק"ל, יש לכם הזדמנות נדירה לזכות למליץ יושר ליום הדין: לתרום לרווחת עמלי התורה ולזכות להזכרת שמכם על ידי אברך ת"ח ליד ציונו של החפץ חיים זצוק"ל בתאריך נשגב זה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

ניתן להעביר שמות בתפילה במוקד הטלפוני שמספרו 077-2519000, במשך 24 שעות ביממה.

כ"ד אלול, השבוע האחרון של השנה, יומא דהילולא של רבנו בעל החפץ חיים זצוק"ל, יש לכם הזדמנות נדירה לזכות למליץ יושר ליום הדין: לתרום לרווחת עמלי התורה ולזכות להזכרת שמכם לישועה ברוחניות ובגשמיות על ידי אברך תלמיד חכם ליד ציונו של החפץ חיים זצוק"ל בתאריך נשגב זה.

כידוע, בין מפעלותיו הרבים של רבינו, מפורסמים ספריו אותם חיבר: החפץ חיים והמשנה ברורה. אך בנוסף להקמת הישיבה בראשה עמד בעיירה ראדין, הקים החפץ חיים, יחד עם הגרח"ע גרודזנסקי זצוק"ל, את 'ועד הישיבות' אשר שבאותן השנים התמקד בדאגה לרווחתם ולקיומם החומרי של בני הישיבות.

אחת התקנות של מרן החפץ חיים למען וועד הישיבות, עסקה בהטלת מס חובה על כל משפחה יהודית להחזקת עולם הישיבות ולומדי התורה. יצוין כי הח"ח עצמו היה פעיל למען הצלחת המגביות שנערכו על ידי הוועד. כך או אחרת, אחזקת הישיבות ולומדי התורה נמשכת באופן הזה עד ימינו אנו.

ומי דואג לבחורי הישיבות כאשר הישיבות יוצאות לבין הזמנים? לצורך כך קיימות יוזמות מקומיות שונות בדמות ישיבות וכוללים לימי בין הזמנים. אחת ההתארגנויות המפורסמות היא "קרן התורה" של קהילת רמות א' בירושלים, במסגרתה מאות בחורי ישיבות ואברכים שעמלים בתורה לאורך כל ימי בין הזמנים.

העלויות הכרוכות באחזקת הקרן גבוהות ביותר, וכעת היא יוצאת במגבית מיוחדת אשר מי שיטול בה חלק יזכה לאזכרת שמו בציון הקדוש בראדין, ביומא דהילולא של מרן החפץ חיים זיע"א – שמסר נפשו על העניינים הללו.

"בתרומה לקרן התורה שע"י קהילת רמות א' ירושלים, אתה ממשיך את פעילותו הברוכה של מרן בעל החפץ חיים להוספת קול התורה בימי בין הזמנים, ובתכניות לימוד "רצופות" במהלך ימי בין הזמנים של חודש תשרי הבעל"ט. בתרומה על סך של 75 ש"ח בלבד לכל שם – גם אתה תהיה שם, ביום ההילולא", אומרים ראשי הקרן.

בנוסף, מעמד תפילה מיוחד יתקיים ליד ציונו של מרנא הגאון מווילנה זצוק"ל, ועל קברם של מרנן ראשי הישיבות זצוק"ל הטמונים בליטא. מעמד התפילה להצלחתם של בחורי הישיבות להתעלות רוחנית יתקיים בציון מרן הגר"ח מוואלז'ין זצוק"ל, אביהם של בחורי הישיבות ומייסד עולם הישיבות.

קצת על מעמד התפילה המיוחד: רגעים נעלים ונשגבים של התעלות רוחנית עצומה של עשרות יהודים יראי שמים שיעתירו ממעמקי הנפש על קבריהם של מרנן הגאון מוילנא ותלמידו הגדול רבי חיים מוולוז'ין – ה"ה מאורי הדורות שתורתם ובכוח ראייתם הנחילו לשלומי אמוני ישראל את הדרך אשר ילכו בה עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

מטעם קרן התורה נשלח אברך חשוב ממזכי הרבים בקהילה, שישתטח על הציונים הקדושים ויעתיר עבור התורמים, שהרי מי מאיתנו לא זקוק לתפילתם וזכותם של הצדיקים שתעמוד לו לישועות ורפואות, זיווגים הגונים, נחת מהילדים, הצלחה וסייעתא דשמייא בחינוך הצאצאים, הצלחה גדולה ברוחניות ובגשמיות ולשנה טובה, כתיבה וחתימה טובה בספרם של צדיקים.

כאמור, כספי תרומותיכם, על סך 75 ש"ח לכל שם, יוקדשו למען המסגרות הלימודיות שעל ידי הקהילה, ובפרט להוצאות הרבות של "ישיבת בין הזמנים לבני הישיבות" ותכנית סדרי "רצופות" לימי בין הזמנים של חודש תשרי ה'תשע"ח. והרי אין נחת רוח גדולה מזו לקב"ה ולצדיקים שקול התורה יעלה עוד ועוד בזכותכם. ניתן להעביר שמות בתפילה במוקד הטלפוני שמספרו 077-2519000, במשך 24 שעות ביממה.

העברת שמות לתפילה על ציון הגאון מווילנה והגר"ח מוואלז'ין, עד יום ג', כ"א אלול עד השעה 15:00 אחה"צ. העברת שמות למעמד התפילה על ציון בעל החפץ חיים, עד יום ה', כ"ג באלול, בשעה 19:00 בערב.

קנו לכם מליץ יושר ליום הדין!

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture