אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבעל ספד לאשתו שנפטרה מקורונה: "הילדים לא מסוגלים להיפרד" • האזינו

הרה"ג רבי שמואל אהרן יודלביץ שליט"א ספד אמש בבכי קורע לב לרעייתו ע"ה שנפטרה במהלך השבת לאחר שחלתה בנגיף הקורונה. "רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה, כל מילה מיותרת. בזמן ששרנו 'אשת חיל' המלאכים ליוו אותך ללמעלה". ההספד המרטיט לא הותיר עין יבשה


עשרות בני אדם ליוו אמש למנוחת עולמים את האשה הצעירה מרת צפורה פייגא יודלביץ ע"ה שנפטרה במהלך השבת האחרונה פרשת וארא זאת לאחר שחלתה בנגיף הקורונה כשהיא מותירה אחריה את בעלה שליט"א וחמישה ילדים יתומים רכים כשהיא בשנת הארבעים לחייה.

במסע ההלוויה הכאוב שהתקיים אמש בעיר מגוריה אלעד נעמד בעלה הרה"ג רבי שמואל אהרן יודלביץ שליט"א ונשא דברי הספד קצרים שלא הותירו עין יבשה.

בפתח דברי ההספד המרטיטים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' אמר, "ציפי, רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה, כל מילה מיותרת, כל מילה מיותרת, אבל אם יש משהו עוד יותר גדול זה כל המעשי החסד שעשית".

"בכל שלושת השבועות האחרונים היינו שמחים כל הזמן כמו שאת היית כל החיים, הילדים רוצים להיפרד ממך אבל הם לא מסוגלים, אז אני נפרד איתם ממך ובשמם".

בסיום דבריו קורעי הלב אמר הרה"ג רבי שמואל אהרן יודלביץ, "אני רוצה לבקש ממך סליחה ומחילה בשם כל המשפחה. בזמן ששרנו 'אשת חיל' המלאכים ליוו אותך ללמעלה" – חתם את דבריו בבכי קורע לב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הייתי שם. מפחידדדדד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו