אילוסטרציה, למצולם אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: Nati Shohat/Flash90

בחור מישיבת 'אוהל יוסף' התגלה כחולה קורונה – בנס לא הגיע לישיבה

בחור מישיבת 'אוהל יוסף' בירושלים התגלה כחיובי לנגיף הקורונה, בנס הבחור לא הגיע להיכל הישיבה מאז שחש תסמינים וכך הציל את חבריו ואת ראשי הישיבה מלהיכנס לבידוד. הישיבה תמשיך במתכונתה הנוכחית הכוללת 'קפסולות' ושמירת מרחק

בחור מישיבת 'אהל יוסף' בירושלים שלא הגיע לישיבה בגלל שהוא חש תסמינים התגלה כחולה קורונה, האחריות שגילה הבחור בזה שלא הגיע להיכל הישיבה הצילה את מאות חבריו ואתץ ראשי הישיבה מלהיכנס לבידוד – כך נודע ל'חדשות JDN'.

בישיבת 'אהל יוסף' הממוקמת במשכנה החדש בשכונת קרית מנחם בירושלים התגלה כי אחד מבחורי הישיבה נמצא חיובי לנגיף הקורונה, אך בנס מתברר כי הבחור שחש תסמינים לא הגיע להיכל הישיבה בשבועות האחרונים ובכך הציל את ראשי ורבני הישיבה ומאות בני הישיבה החשובה מלהיכנס לבידוד של שבועיים.

בשיחה שקיימו ראשי ומנהלי הישיבה עם הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות הוברר כי הישיבה תמשיך להתקיים במתכונתה הנוכחית כאשר כל העת הישיבה תקפיד באדיקות לשמור על כל הנחיות משרד הבריאות, הכולל קפסולות, ריחוק ומסכות, וההוראה חד משמעית היא שכל בחור שחש בתסמינים נשלח לבדיקה מידית ולבידוד עד לתוצאה.

בתוך כך, רק בימים האחרונים התגלה בחור חולה קורונה בישיבת 'נתיבות חכמה' – וולפסון בירושלים, מה שגרם למספר בחורים ששהו בקרבתו להיכנס לבידוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם לא מעודכנים אוהל יוסף עברה לב"ב והתאחדה עם ישיבת אוצרות התורה ונקראת כעת אוצרות יוסף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו