בערב היום הקדוש: מאות ליוו למנוחות את החסיד שהיה משמשם של אדמור"י ביאלא

המנוח הרב החסיד רבי אברהם לור ז''ל זכה עוד לשמש בקודש את האדמו''ר בעל ה'חלקת יהושע' ובנו האדמו''ר בעל ה'להבת דוד' מביאלא זיע''א. שמו הלך לפניו כצדיק וכעובד השם אמיתי. לאחר יסורים קשים נפטר בערב יום הכיפורים

מאות חסידי ואוהדי בית ביאלא יחד עם תושבי העיר ירושלים ליוו בערב יום הכיפורים אחר חצות היום את הרב החסיד רבי אברהם לור ז"ל בדרכו האחרונה אשר נפטר לבית עולמו לאחר שנות יסורים קשים והוא בשנת החמישים ושש לחייו.

המנוח, הרב החסיד רבי אברהם לור ז"ל זכה עוד לשמש בקודש את כ"ק האדמו"ר בעל ה'חלקת יהושע' ובנו כ"ק האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' מביאלא זיע"א. שמו הלך לפניו כצדיק וכעובד השם אמיתי בלב ונפש.

לאחר פטירת האדמורי"ם זכה המנוח ונקשר בעבותות של אהבה ויראה גם יחד לכ"ק האדמו"ר מביאלא בית שמש שליט"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד. מכריו של המנוח מספרים על אדם שעשה הכל על מנת לעזור לנזקקים ולקשיי יום.

מכריו של המנוח מסרבים לעכל את דבר פטירתו ומספרים כי "רבי אברהם ז"ל היה אדם שתמיד עזר לכולם, בכל מצב ובכל שעה, הוא היה מראשוני העוזרים בקודש לממלכת בית ביאלא בבית שמש, והוא תמיד עזר לנזקקים ולאנשים רבים שהוצרכו לעזרה, כאשר הכל נעשה במאור פנים ובנפש חפצה".

בשנים האחרונות סבל המנוח מיסורים קשים אך עמד בהם בעוז ובגבורה. בתקופה האחרונה מצבו הלך והידרדר עד שבערב יום הכיפורים השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב.

במסע ההלוויה שיצאה מבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים השתתף כ"ק האדמו"ר מביאלא בית שמש שליט"א אשר נשא דברי הספד בשבחו של הנפטר החשוב. מי שעוד נשא דברים היה המשב"ק המיתולוגי לבית ביאלא הרה"ח רבי לייבל פרוש שליט"א אשר עמד על פעולותיו הברוכים של המנוח ואף ביקש מחילה בשם עדת חסידי ביאלא. לאחר מכן הספיד בנו של המנוח הרב מרדכי לייב לור שיחי'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו