הכירו את 'גיל גיפט', החטיבה החדשה בקבוצת גיל גרופ, המציעה שירותי מתנות ומוצרים ממותגים לעסק בין המוצרים החדשים: כלי בית ממותגים, ביגוד עם הדפסים ועוד המוצרים החדשים זמינים בקטלוג האתר החדש של גיל גיפט עידן חדש בשוק המתנות הממותגות

בגיל גרופ לא עוצרים. לאחרונה נקטה החברה בצעד נוסף ומשמעותי כחלק מצעדי ההתרחבות החברה, עם השקת חטיבה חדשה בשם "גיל גיפט". בהתאם לכך, המחלקה שפעלה עד היום בתוך חטיבת גיל פרינט, עם התמחות במתנות ואריזות ממותגות ומגוון מוצרי משרד ממותגים, הופכת לחטיבה נפרדת ועצמאית, לצד יתר החטיבות בגיל גרופ.

במקביל להקמת גיל גיפט, הושק אתר חדש ואטרקטיבי הכולל קטלוג עם למעלה מ- 1000 מוצרים ומתנות למוסדות וארגונים. באתר, המתאפיין בממשק נוח וקל לתפעול, ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות ממותגות, כגון כלי בית, מוצרי גינה, מוצרי משרד, מוצרי מחשב, מוצרים לתערוכות, מוצרי נופש ומחנאות, אביזרים לנייד, אביזרים לרכב, מוצרים ירוקים, ביגוד, טקסטיל, מתנות לאשה ולגבר ובעצם כמעט כל מה שעולה על הדמיון. המוצרים הממותגים מיועדים למוסדות, ארגונים, ועסקים, עבור עובדים, ספקים, לקוחות ותורמים.

בין השירותים הקיימים ב'גיל גיפט', מתנות ממותגות במגוון מארזים וצורות, בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים, עבור לקוחות ועובדים, מוצרי משרד ממותגים כמו מחברות, לוחות שנה, מוצרי שולחן ועוד, וכן מיתוג חלל בעסקים ומוסדות, מיתוג אירועים, כנסים ותערוכות.

'גיל גיפט' מצטרפת לשלוש החטיבות האחרות, פרסום, פרינט וסטריט, ומעתה פועלות בקבוצת גיל לא פחות מארבע חטיבות שונות, המעניקות שירותים שונים בתחום הפרסום, המיתוג והמדיה.

לחטיבת 'גיל גיפט' הצטרף אילן יוספוביץ', דמות מוכרת ומרכזית בתחום המתנות לארגונים ועסקים, אשר נכנס לתפקידו כמנהל מקצועי בתחילת 2019. ליוספוביץ' ניסיון רב בשיווק ואספקת מתנות בסדרי גדול משמעותיים לגופים גדולים במשק, בין היתר, אוניברסיטת תל אביב, בי"ח תל השומר, משרד הביטחון וצה"ל.

לנוחיות הלקוחות, המוצרים זמינים בקטלוג האינטרנטי של גיל גיפט בכתובת הבאה: https://gift.pirsumgil.co.il/

 

מנכ"לית גיל גרופ, שושי יפה, מאמינה שהשדרוג האחרון במחלקת המתנות ירחיב משמעותית את פעילות המחלקה. "השירותים החדשים ישימו את 'גיל גיפט' בשורה הראשונה של ספקי המתנות לחברות ומותגים בארץ".