התעניינות שיא: אלפי מחברי ספרים כבר נרשמו להגרלה הגדולה שתיערך ב'יום היוצר התורני'

'יום היוצר התורני' ייערך ביום ג' הקרוב ר"ח סיון, במרכז הפיס "משואות" בעיר התורה בני ברק • ב"נקודה" מופתעים ומציינים כי "התעניינות השיא של ציבור בני התורה במיזם, רק מחדדת את הצורך ביום של הזדמנות אמיתית לעוסקים במלאכת הקודש"

כתבות נוספות בנושא:

הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה • צפו

בשורת "יום היוצר התורני" צוברת תאוצה: מספר שיא של למעלה מ-2000 מחברי ועורכי ספרים אשר נרשמו עד כה בתוך ימים ספורים להגרלה הנדירה על חבילת שירות בשווי 18,000 ₪ שתתקיים בעיצומו של יום היוצר התורני שייערך כאות הערכה למחברי הספרים התורניים ברחבי ארץ ישראל, ויהווה יום של של הזדמנויות רבות ראשון מסוגו למען קידום ההוצאה לאור של ספריהם.

גל הפניות הבלתי פוסק של אלפי עורכים, מחברים, יוצרים ומחדשים, גרם להפתעה של ממש בקרב ראשי מכון "נקודה" והצוות המתוגבר הנערך בימים אלו סביב השעון, לקראת קיומו של המיזם התורני ההיסטורי אשר עליו ועל תכניו עוד יפורט בהרחבה בימים הקרובים, ובמכון אומרים כי "התעניינות השיא של ציבור בני התורה ושוחרי עולם הספר, סביב קיומו של היום המיוחד בכלל וההגרלה הגדולה בפרט, רק מחדדת את התובנה עד כמה הדבר היה חסר עד כה, ואת רמת החשיבות בייסוד יום של הזדמנות אמיתית למען עולם הספר התורני, והוקרת היוצרים".

'יום היוצר התורני' ייערך ביום שלישי ר"ח סיון, באולם מרכז הפיס "משואות" בעיר בני ברק, וישולבו בו נאומים מרתקים של גדולי הרבנים לצד פאנלים עם השמות המובילים בתחום עולם הספר התורני, כאשר בעיצומו של הערב יקיים מכון 'נקודה' הגרלת ענק על חבילת שירות הו"ל בשווי של 18,000 שקלים מתוך מגוון שירותיו הרבים, בה ישתתפו חינם יוצרים ומחברים העומדים לקראת תהליך הוצאת ספר תורני, אשר יירשמו מראש במייל [email protected]  . הזוכה יבחר מה שנדרש לספרו מתוך המגוון האדיר של 'נקודה', ויקבל את השרות המקצועי החל מיום הזכייה עד שנתיים שלאחמ"כ.

מכון 'נקודה' הוקם לפני כ-20 שנה, כשבמהלך השנים זכו להוציא לאור מחדש לא מעט ספרי יסוד נבחרים מארון הספרים היהודי, כשבשנים האחרונות התרחב והפך המכון לבית חרושת של ממש המעניק שרותי הוצאה לאור מאל"ף ועד תי"ו, הן לאלו שצעד הוצאת הספר מורכב מדי עבורם, וגם לאלו שיכולים להוציא לבד, אך מבינים כי באמצעות 'נקודה' הם יקבלו את ספרם כשהוא ערוך ומופק באופן מקצועי ביותר, כיאה לספר בן דורנו. שרותי נקודה, כאמור, לכל אורך שלבי הו"ל: מעריכה תורנית, מפתחות מפורטים, עימוד, כריכה ושערים, ועד תמלול, הקלדה, ניקוד, הדפסה ותרגום.

מכון 'נקודה' קנה לעצמו שם עולמי בקרב המולי"ם, בעקבות הרף הגבוה והבלתי מתפשר, לצד הזמינות הייחודית והיכולת להעניק שרות מקצועי ומהודר 'מהיום להיום', ובטווחי זמן קצרים ביותר. ב'נקודה' מעניקים שרות לכל מכוני הוצאות הספרים הגדולות, כשבין השאר זוכה מכון נקודה לתת שרות לממלכת התורה 'עוז והדר', 'ארטסקרול מסורה', 'ספרי אור החיים', 'פאר מקדושים', 'וגשל', ועוד מכונים רבים המייעלים את התהליך ע"י העברת חלקים ביצועיים שונים ל'נקודה', בעוד הם מתמקדים בנושאים המהותיים יותר.

הרב נחום רייפן מהנהלת המכון מציין בסיפוק את העובדה כי "לצד גל הפניות ההיסטרי והביקוש האדיר מצד יוצרים ועורכים פרטיים מכל גווני הקשת הממהרים להירשם להגרלה ולאשר את השתתפותם ביום היוצר, רבים ממכוני ההו"ל מתעניינים אף הם ומבקשים ליטול חלק ביום ולקבל במה נכבדה תחת קורת הגג המשותפת לכלל שוחרי עולם התורה אנשי הספר, כאשר הם מבינים כי הזדמנות כזו לא חוזרת על עצמה כל יום, וכי נוצר פה רגע גדול לקדם את התחום באופן משמעותי ולהגדיל תורה ולהאדירה".

 










הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture