נתיב המיליונים כך זה עובד – תחקיר JDN.

מיליונים זורמים לחשבונות העמותות, קמפוסים מפוארים קמים בקמפיין בזק, ונראה שאנחנו בפני עידן חדש. מי האנשים שמאחורי המהפיכה?

תחקיר עומק מרתק!

עד לא מזמן, איש לא קינא במנהל עמותה או לחילופין בראש כולל ממוצע. השהות בניכר תקופות ארוכות, והלחץ הכבד היו אצלם דבר שבשגרה. עשרות אלפי שקלים היו נשרפים על טיסות לחו"ל, דרייבערים, והוצאות מחיה. הם נאלצו להיטלטל חודשים בין דלתות הגבירים, רק בשביל לחזור עם סכומים זעומים, ולהתארגן לסיבוב הבא…

בשנה וחצי האחרונות התוודענו לעידן חדש. עידן המאצ'ינג.

בתחקיר מיוחד יצא JDN להתחקות על השיטה, ועל העומדים מאחוריה.

'שיטת המאצ'ינג', אומר יוסי קוזלינר מנכ"ל מאצ', 'מכילה אמירה מאוד פשוטה אבל דרמטית. אתה לא לבד. אתה מנהל כוורת. עשרות הפעילים שלך יביאו כל אחד – קצת. אבל מכולם יחד תוכל לרדות מטילי זהב'…

ההבדל הוא אדיר', טוען קוזלינר. 'בקמפיין מאצ'ינג, כולם תומכים בך. לא עוד חייל בודד, במערכה שבכלל לא שלך, לא עוד כאבי לב, במאבק הישרדות שאין לך ממנו כל רווח אישי. בקמפיין מאצ', ההתלכדות סביב המטרות שלך – מדהימה וסוחפת את כולם, וזה מה שמביא את התוצאה'.

קוזלינר, שעל שמו רשומים גיוסי ענק בהיקפים של מליוני ש"ח, טוען שמעבר לרווח הכלכלי, מתלווה כבונוס תועלת נוספת, שלפעמים עולה על הרווח הכספי – הלא היא – ההתלכדות… הסחף והאש בעיניים למען המטרה המשותפת, הם ללא ספק ערך שקשה לזלזל בו.

קוזלינר הוא גם זה שעומד מאחורי השקת המחלקה למוסדות קטנים שמחוללת מהפך בעולם המצ'ינג.

ש. אתה מודע לדרמה שחוללתם בעולם גיוס הכספים?

וודאי. זאת היתה המטרה…

צריך לזכור שהרצון הכנה לסייע לכל עמותה או ארגון – זה המנוע שלנו. לכן, אצלנו לא אומרים לא… כולם זקוקים לכסף וכולם יכולים לצמוח ולהתפתח.

זו גם הסיבה לכך שאנו היחידים שמעניקים שירות גם למוסדות וארגונים קטנים. אצלנו, גם כולל בן ארבעים אברכים יכול לפתוח קמפיין, ולקבל את המודל המותאם עבורו, פלוס ליווי מקצועי מלא!

אחרי זיהוי הצורך וניתוחי עומק, השקנו במאצ' את המחלקה לארגונים ומוסדות קטנים. התובנה שמאחורי המהלך אומרת, שמה שטוב בגדול, יכול להיות מצוין בקטן. כך בנינו תהליך מדויק ומותאם, שמאפשר גם למוסדות קטנים להנות מהתהליך המדהים הזה.'

ש. מה זה אומר מודל מותאם אישית?  

'בניית המודל היא עיקר ההשקעה, כמו גם סיבת ההצלחה שלנו…

כל אחד מבין, שלכל עמותה או מוסד יש אמירה אחרת, קהלי אהדה שונים, וכתוצאה מכך – גם מודל המאצ' שלו אחרת.

התוכנית הממוקדת מאפשרת לבנות ציבור מתרימים נלהב, וקהל תורמים שרק מחכה שיגיעו אליו. כך, ברגע תחילת הקמפיין ועלייתו לאוויר, המספרים מתחילים להשתולל… זה פשוט מדהים.

הניסיון והידע שיש לנו הביאו בס"ד להצלחה של מליונים במגוון רחב של מוסדות: ישיבות מוכרות בירושלים, מוסדות תורה וחינוך בחולון, ועוד.'

במאצ' תוכלו להיעזר בכל הקשור לעולם מימון ההמונים וגיוס הכספים, כמו גם מחלקה ייעודית לגיוס תמיכת המונים בפיתוח רעיונות ופטנטים. רוצים דוגמה? מימון המונים להוצאה לאור של ספר למשל, או כל חלום אחר שלא העזתם להגשים…

'היום, כאבי הלב מיותרים. אין צורך עוד להזיע', אומר לנו קוזלינר, 'אפשר פשוט לעשות מאצ'…'

לפרטים ופתיחת קמפיין, לחצו כאן וצרו קשר באמצעות האתר