על רקע הסיור לא היה זה מפתיע לגלות כי המרכז הרפואי 'הלל' של כללית מככב בסקרי שביעות הרצון. תוצאות הסקר האחרון בלטו לטובה כשניכר כי שביעות הרצון עולה בהתמדה וכי גרף הלקוחות המרוצים מהשירותים שניתנים במרכז הרפואי נמצא גבוה מאד.

פרופ' אהוד דודסון, המנכ"ל הנכנס של שירותי בריאות כללית, וצוות הסמנכ"לים של קופת החולים סיירו במרכז הרפואי 'הלל' של כללית את הסיור הובילו מנהל מחוז מרכז ב'כללית' עופר חברוני, המנהל הרפואי ד"ר מנשה שבי ומנהלת המגזר החרדי באשדוד הגב' שרית וינגוט

מנהלת מגזר חרדי אשדוד הגב' שרית וינגוט הציגה את הפעילות הענפה שמובילה 'כללית' באשדוד ותוכניות הפיתוח וההתחדשות המתוכננות בעיר.

בצילום- חברי הנהלת הכללית, מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, מנהל מחוז מרכז בכללית עופר חברוני, במרכז הרפואי הלל באשדוד

במהלך הסיור המנכ"ל ערך שיח עם הצוותים הרפואיים שבמסגרתו הוצגה עליה מתמדת במדדי האיכות הרפואיים בקרב לקוחות כללית. כמו כן, הוצגה עשיה רבה בתחום הרפואה המונעת והגברת המודעות לניהול אורח חיים בריא, ביצוע חיסוני שגרה, הקפדה על תזונה נכונה, פעילות גופנית וגמילה מעישון.

חברי ההנהלה הבכירה התרשמו מהשירותים הנרחבים ללקוחות הכללית באשדוד ומהקשר ההדוק הקיים בין מומחי 'כללית' לבין הקהילה במתן מענה לסוגיות שבין רפואה להלכה דבר המקל על מתן השירות הרפואי תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של כל אחד ואחד.

על רקע הסיור לא היה זה מפתיע לגלות כי המרכז הרפואי 'הלל' של כללית מככב בסקרי שביעות הרצון. תוצאות הסקר האחרון בלטו לטובה כשניכר כי שביעות הרצון עולה בהתמדה וכי גרף הלקוחות המרוצים מהשירותים שניתנים במרכז הרפואי נמצא גבוה מאד.

בתום הסיור הודה המנכ"ל פרופ' אהוד דודסון למארחים – לצוות המרכז הרפואי 'הלל' למנהל המחוז עופר חברוני ולמנהלת המגזר החרדי הגב' שרית וינגוט וסיכם את הסיור " צוותים איכותיים ורפואה מצוינת – הם הנכסים המרכזיים של 'כללית' בעיר. נמשיך לפתח את השירותים שלנו באיכות רפואית, בזמינות ובנגישות לטובת ולרווחת לקוחותינו. הפעילות הברוכה שמקיימת 'כללית' בעיר ניכרת בשטח. בימים אלו אנו שוקדים על תכנית מקיפה להוספת שירותים מגוונים – תכנית שתשדרג את מערך הרפואה בעיר".

בצילום – רבני הקריות באשדוד, מנהל מחוז מרכז בכללית עופר חברוני, ד"ר יעקב רבינזון מומחה לרפואת נשים במרפאת כללית אשדוד