צילום: פלאש 90

דחיית ארנונה וחנייה חינם: עיריית בני ברק בשורת הקלות לתושבי העיר

שורת הקלות לכלל תושבי העיר: חנייה חינם בכחול לבן ברחבי העיר, הארכת מועדי גביית הארנונה ועיכוב תהליכי אכיפה. בפעילות עירונית מואצת שיבצה עיריית בני ברק את מוסדות התורה בעיר במתחמי בתי הספר להמשך הלימוד בהיכלי התורה תוך שמירה על הוראות הבטיחות

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

פעילות מורכבת של עיריית בני ברק להתמודדות עם הוראות הבריאות ומקסום השירותים לתושבי העיר: בפעילות עירונית מורכבת ומואצת, פעלה עיריית בני ברק להגברת הבטיחות ושמירה על הוראות הרשויות כהוראת מרנן ורבנן שליט"א, תוך כדי סיוע בשגרת עמל התורה בהיכלי הישיבות ומוסדות התורה.

במהלך הימים האחרונים, הורה ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין להשמיש את כלל מבני החינוך העירוניים ובכלל זה גני הילדים, מבני בתי הספר, התיכונים וכיתות הסמינרים, אולמות וחדרי שירות, בחלוקה מסודרת לפי ישיבות והיכלי התורה שבאזור.

בהתאם להנחיה זו, פעל אגף החינוך בראשות הרב יונתן ספרא מנהל האגף, להתאמה ושיבוץ מסודר של מתחמי בתי הספר ומבני החינוך, להיכלי התורה והישיבות הגבוהות והישיבות לצעירים, כאשר בהתאם לצורך חולקו מתחמי הכיתות בהתאם לקרבה אזורית, בצעד שיאפשר לכלל מוסדות התורה להמשיך בשקידת התורה תוך הקפדה מלאה על הוראות הבריאות והנחיות משרדי הממשלה.

בתוך כך, הנחה ראש העיר את אגף ההכנסות על שורת הקלות לתושבי העיר לנוכח המצב ותמונת האי וודאות השוררת בארץ. כאשר תינתן ארכה של חודש בתשלום הדו-חודשי הקרוב של שובר הארנונה (חודשים 03-04) שמועד התשלום שלו היה עד ה15/4 ויוארך כעת בחודש נוסף עד ה-15/05, כאשר בגין תקופה זו לא תיגבה ריבית והצמדה וההקלה הינה הן לעסקים והם למגורים. בנוסף, לא יינקטו הלכי אכיפה חדשים, מנהלים או משפטיים בגין חובות ארנונה והיטל שמירה וזאת עד חג הפסח.

במהלך ישיבת מטה החירום של עיריית בני ברק, הורה ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין כי תותר החנייה בכחול לבן בכל רחבי העיר ללא תשלום, כולל במתחם העסקים שבצפון העיר וכן לא יושתו קנסות חנייה ברחבי העיר, למעט מקרים של סיכון אפשרי להולכי רגל ו/או לכלי הרכב או הפרעה לסדר הציבורי.

בנוסף, בהנחיית ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, שוקדות מחלקות התרבות יחד עם מחלקת קהילות וצעירים על שורת מיזמים חינוכיים וערכיים לימים אלו, מיזמים שיציעו תוכן חינוכי מפתיע ומרתק לכלל ילדי העיר, יחד עם פעילות תנועתית שתגיע לתושבי העיר עד הבית. הפרויקט שזכה לשם 'קורה-ונע', מייצר ציפייה רבה בקרב תושבי העיר, כאשר הוא מהווה עוגן חינוכי משמעותי לילדי העיר בקניית ערכי יסוד ושעות של לימוד ותוכן, יחד עם חוויה ואתגר שיעניקו בס"ד שעות של לימוד ורגיעה בעיצומם של ימי האי ודאות והדאגה.

ראש העיר הרב רובינשטיין אמר אמש כי "עיריית בני ברק פועלת בימים הללו על כלל זרועותיה על מנת לסייע לתושבי העיר לעבור את התקופה הנוכחית ברגיעה ובבטחה. לצד צעדי בטיחות מקיפים וניהול המערך העירוני בשעת חירום, אנו פועלים במאמץ רב על מנת לסייע לכלל ולפרט".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture