מאמץ חוצה מפלגות – הוקמה בטבריה השדולה לחיזוק העיר

הושקה השדולה למען העיר טבריה בהשתתפות חברי כנסת מסיעות רבות בכנסת. מטרת השדולה היא לקדם ולפתח את העיר טבריה בהיבטים שונים ובהם פיתוח התיירות, התעסוקה, הכלכלה, החינוך ועוד, בעיקר לאור הפגיעה הכלכלית האנושה שהעיר ספגה בעקבות התפשטות הקורונה

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

היום (חמישי) הושקה השדולה למען העיר טבריה בהשתתפות חברי כנסת מסיעות רבות בכנסת בראשות רכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ אופיר כץ מהליכוד, ח"כ ינון אזולאי מש"ס, יו"ר ועדת חוקה, ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ עודד פורר ויו"ר השדולה למען הגליל, ח"כ אופיר סופר מימינה. 

מטרת השדולה היא לקדם ולפתח את העיר טבריה בהיבטים שונים ובהם פיתוח התיירות, התעסוקה, הכלכלה, החינוך ועוד, בעיקר לאור הפגיעה הכלכלית האנושה שהעיר ספגה בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. את חברי הכנסת אירחו יו"ר הועדה הממונה בטבריה, שמעון (מוני) מעתוק ויו"ר התאחדות המלונות בטבריה, אבי זנדברג.

ח"כ ינון אזולאי אמר: ״העיר טבריה מייצרת תיירות לכל העדות ולכל המגזרים. משרדי הממשלה השונים הבינו שהעיר טבריה זקוקה לחמצן דחוף ולהנשמה ואנחנו חייבים להציל אותה. אני מתחייב כחבר בוועדת הכספים לעשות ככל יכולתי על מנת לסייע. אנחנו חייבים להציל את העיר הזאת למען התושבים, למען העסקים ולמען האחדות של כולנו."

ח"כ יעקב אשר אמר: "כשהייתי ראש עיר בבני ברק הבנתי שמה שחסר לעיר זה באר נפט, קדחנו ומצאנו אותו בצפון העיר שם הקמנו קומפלקס מגדלי משרדים ותעסוקה, שמכניסים היום לקופת העירייה 70 מיליון שקל בשנה, לטבריה יש באר נפט, בדמות התיירות והמלונאות, אנחנו מחויבים לתת כתף כדי להרים את העיר על הרגליים."

ח"כ אופיר כץ אמר: ״כנבחר ציבור שחרט על דגלו את הפעילות למען קידום ופיתוח הפריפריה, כתושב הצפון וכישראלי- אני שמח לחנוך יחד עם חבריי את השדולה למען העיר טבריה. בתחילת חודש יוני, הגעתי לכאן לפגישה עם נציגי ענף התיירות בעיר, הם סיפרו לי על הקשיים והאתגרים של העיר, ולקחתי על עצמי את האחריות לעזור ולשקם את טבריה".

"מיד בתום הפגישה, שוחחתי עם יו״ר ועדת הכספים, גפני, ובקשתי ממנו לקיים דיון דחוף על מצב העיר. זמן קצר לאחר מכן קיימנו את הדיון והחלטנו כי תגובש תכנית רב שנתית פרטנית לעיר, שתסייע לפיתוחה ושיקומה. השדולה הוקמה מתוך רצון אמיתי לממש את הפוטנציאל הטמון בעיר המיוחדת הזו ולהעניק איכות חיים טובה יותר לתושביה. אני מתחייב להמשיך לפעול לחיזוק העיר מתוך תחושת שליחות עמוקה, ומתוך רצון אמיתי לסייע לעיר לשגשג ולהמשיך להיות אחת מן הערים הבולטות בישראל".

ח"כ אופיר סופר מ'ימינה' אמר: ״מברך על הקמת השדולה למען טבריה ושמח על העובדה שהדחיפה להקמת השדולה הגיעה מהשטח. כמי שגר בסמוך לטבריה וצורך חלק נכבד מהשירותים בעיר -אני חי ומרגיש את החשיבות למעורבות וסיוע ממשלתיים לעיר. טבריה נמצאת בקבוצת סיכון כפולה מעצם היותה עיר מרוחקת בפריפריה – ומטבע הדברים עקב משבר המנהיגות הארוך בעיר היא הייתה מהראשונות להיפגע. ואנחנו חברי כנסת מסיעות שונות – נמשיך להיות כאן לשירותכם באחדות מלאה. בעוד כשבוע אבקר בעיר טבריה יחד עם ראש השר מיכאל ביטון ויו״ר הוועדה הקרואה בעיר ונבחן כולנו את הנושאים והצרכים השונים בעיר- ונפעל בכל כוחנו לסייע ככל הניתן".

ח"כ עודד פורר אמר: ״טבריה צריכה להיות היהלום שבכתר. אין עוד עיר עם כזו היסטוריה ופוטנציאל לא ממומש. כדי לעשות זאת צריך להתאחד סביב הדרישה לתכנית לאומית שתכלול השקעה בתשתיות, מענקים וסיוע לעסקים ומתן תמריצים לתיירות פנים וחוץ. בהשוואה לאילת טבריה מקופחת בפטור ממע"מ, במענקים ובתמריצים לתיירים. הגיע הזמן להשוות את הסיוע ולצאת לדרך חדשה. השדולה תפעל בכנסת ומול הממשלה למימוש החזון".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture