מהפך בשוק מאה שערים: לראשונה בהיסטוריה, משלחת מהשכונה הגישה מכתב ברכה לראש העיר

"שיתוף הפעולה משרת בעיקר את תושבי השכונה, והוכיח שבהידברות ניתן להגיע להישגים יוצאי דופן"

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

משלחת של בעלי עסקים בשכונה עלו לראש העיר משה ליאון וביקשו להגיש לו באופן אישי מכתב הוקרה בעקבות עבודות השיקום שנעשו בשכונה במסגרת העבודות שוקם כל אזור רחוב המלאכה; הכבישים והמדרכות, תאורת הרחוב, השילוט, תשתיות החשמל והביוב ראש העיר משה ליאון: "שמחתי מאוד לשתף פעולה עם תושבי השכונה ואני מתכוון להמשיך בכך"  אחד מנציגי השכונה: "שיתוף הפעולה משרת בעיקר את תושבי השכונה, והוכיח שבהידברות ניתן להגיע להישגים יוצאי דופן"

כל מי שביקר בשנים האחרונות באזור רחוב המלאכה ובהר"ן, בשכונת מאה שערים בירושלים לא יכול היה לפספס המצוקה. כבישים משובשים, מדרכות שקועות, עמודי תמרור עקומים, תשתיות רחוב ישנות ולא פעילות, ומראה מאוד לא סימפטי של אחת השכונות ההיסטוריות והחשובות ביותר בירושלים.

ראש העיר משה ליאון, שמרגע כניסתו לתפקיד הכריז על כך שיקפיד על ניקיונה של ירושלים, לקח את העניין באופן רציני והכריז על פרויקט מיוחד לפיתוח ושדרוג אזור התעשייה שבמתחם רחוב המלאכה והסביבה.

במסגרת העבודות שוקם כל האזור, הכבישים והמדרכות, תאורת הרחוב, השילוט, תשתיות החשמל והביוב, הסדרת מפגעים וטיפול בכל מה שקשור לשיפור חזות השכונה. העבודות נעשו תוך שיתוף פעולה מלא עם התושבים, קשר ישיר לאורך כל הדרך על מנת להימנע מפגיעה בהם, ולזרז את העבודות מהר ככל הניתן.

בשבועות האחרונים התארגנו אנשי השכונה ובראם וועד הסוחרים, כדי להביע את הוקרתם לראש העיר על השיפור המשמעותי בשכונה, שמסייע לעסקיהם ומשפר את איכות חייהם באופן דרמטי. במכתב המיוחד שהוכן ע"י ועד הסוחרים ברחוב המלאכה במאה שערים והוגש על ידם לראש העיר, הם מבקשים להודות מקרב לב לראש העיר משה ליאון, ולמנהלי אגף שפ"ע ואחזקה שבי זקן וצביקה נחום ולמפקח על העבודות איציק לחיאני, על המסירות שהובילו לאורך ככל הדרך למען השכונה ועל התוצאה החיובית בסופו של תהליך.

"מדובר במהפכה שנעשתה בשכונה והמטרה שלנו במכתב הזה היה פשוט להכיר טובה" אומר אחד ממארגני מכתב התודה לראש העיר. "שנים רבות שהאזור היה מוזנח באופן שהגיע עד סכנת חיים ממש, וראש העיר משה ליאון, החליט לעשות הכל כדי לשדרג את השכונה ואת התשתיות באזור, ובאמצעות אנשי העירייה המסורים, שביקשו להידבר איתנו על מנת לעשות את זה בצורה היעילה ביותר, ברוך ה', הפרויקט הסתיים בהצלחה מרובה".

"אחרי שנים רבות שהתשתיות באזור התעשייה של שכונת מאה שערים טופלו אני שמח שהדבר סודר במשמרתי" אומר גם ראש העיר משה ליאון. "זכיתי לשיתוף פעולה מלא מצד תושבי השכונה, ואני רואה זכות עצומה לסייע לכלל תושבי ירושלים ובכללם תושבי מאה שערים שזכאים לקבל את מלוא השירות והסיוע מהעירייה על מנת לשפר את איכות חייהם".

"אני רוצה להודות לאיציק לחיאני המסור, שעמד בקשר רצוף עם בעלי העסקים והתושבים באזור, הטה להם אוזן ועשה הכל כדי להקל עליהם ולסייע להם. אני רוצה להודות גם למנהלי אגף שפ"ע ואחזקה שבי זקן וצביקה נחום על עבודתם יוצאת הדופן באזור ועל מסירותם ללא להות להשלמת הפרויקט על הצד הטוב ביותר".

"המכתב ששיגרו סוחרי השכונה מרגש אותי מאוד. כמי שמחובר מאוד לכל השכונות הירושלמיות, שיפור ושיפוץ שכונות ישנות, בפרט שכונה היסטורית וחשובה כמו שכונת מאה שערים, הוא משהו שמשמח אותי מאוד, בפרט כאשר הדבר נעשה לשביעות רצונם של התושבים במקום. אני מתכוון להמשיך ולפעול למען השכונות בירושלים ולשפר את איכות חייהם של התושבים ולעשות הכל כדי שלכולם יהיה מקום טוב נוח ובטוח בירושלים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture