סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: רשת גני "בית בגן" היא דוגמא ומופת לעשייה חינוכית מבורכת

סגן השר הרב פרוש יחד עם יו"ר ועדת תו"ב הרב שמעון גולדברג השתתפו בטקס פתיחת שנת הלימודים של רשת "בית בגן" ברמב"ש ג' * הרשת חנכה גנים חדשים בשכונת רמב"ש ג' ונערכת לקראת כניסה לשכונה החדשה רמב"ש ד'

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

ההתרגשות של מאות הילדים שפתחו ביום שלישי השבוע את שנת הלימודים החדשה ברשת גני הילדים "בית בגן" בבית שמש, היא פרי עמל של הנהלת הרשת שמזה חודשים ארוכים עמלים בכדי להכשיר את הגנים לקראת היום הגדול של ילדי ישראל, כאשר השנה נוסף לזה מימד מיוחד והוא הצורך להיות ערוכים ומוכנים גם עם כללי הזהירות כנגד נגיף הקורונה.

ביום שלישי השבוע לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, הגיעו לברך את ילדי הגנים משלחת מכובדת בראשות סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, יחד עם יו"ר ועדת תכנון ובניה וחבר מועצת העיר הרב שמעון גולדברג, ומנהל המחלקה לחינוך חרדי בעירייה הרב מנחם ברוכמן.

מי שקיבל את פני המשלחת המכובדת, היה הרב יוסף ציטרון מנכ"ל רשת גני "בית בגן", שקידם את האורחים החשובים בברכת "ברוכים הבאים", וסקר בפניהם את ההיסטוריה הקצרה של הרשת בבית שמש, רשת שהוקמה בעיר רק לפני מספר שנים, ותוך פרק זמן זכתה להצלחה מרובה ולאמון רב מצד ציבור ההורים, וכך מרשת חדשה שמגיעה לעיר פותחת הרשת השנה לא פחות מ-20 גנים, מספר שיא בכל קנה מידה.

בהמשך דבריו סקר הרב ציטרון גם את תנופת הפיתוח בתלמוד תורה "אילת השחר" ברמב"ש ג-2 שהוקם לפני כ-3 שנים, וכיום הוא ת"ת מוביל בשכונה בס"ד, עד כי שמו הטוב הביא לכך שגם משכונת רמב"ש ד' החדשה הגיעו בקשות להקים תלמוד תורה במתכנת דומה, ויש לכך ביקוש גדול מציבור האברכים בשכונה החדשה.

הרב ציטרון הודה לסגן השר הרב פרוש על ביקורו בגני הרשת, ועל הסיוע התמידי לגני הרשת והמוסדות, כן הודה ליו"ר ועדת תו"ב הרב גולדברג המסייע לרשת להתפתח בעיר. בדבריו העלה הרב ציטרון על נס את הסיוע והעידוד שהוא מקבל מסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך שבשל התחייבויות קודמות לא יכל להשתתף בסיור, אך עזרתו להתפתחות גני הרשת בבית שמש היא אחת מאבני היסוד להצלחת הרשת בעיר.

סגן שר החינוך הרב פרוש אמר בדבריו כי הוא נרגש לחנוך גן חדש נוסף של הרשת ששמה הטוב הולך לפניה, ולראות מקרוב כי למרות שמדובר בגן חדש, ברשת חשבו על כל הפרטים הקטנים והגדולים למען התלמידים, וזה חשוב מאוד בכדי להבין מהיכן נובע האמון של הציבור בגני הרשת. הרב פרוש הוסיף כי שמח להיות אוזן קשבת לרשת, ויסייע בכל דרך לגני "בית בגן" ולתלמוד תורה "איילת השחר".

חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תו"ב הרב שמעון גולדברג הדגיש בדבריו גודלה וחוזקה של הרשת החדשה שלמרות שיש לה פחות משש שנים אבל כבר מחזיקה ומפעילה כיום כמעט 20  גני ילדים ברמת בית שמש ג', ולא בכדי היא נחשבת לרשת הגדולה ביותר בשכונות החדשות בעיר. בהמשך דבריו הרחיב וסיפר על האיכלוס שהחל זה עתה ברמת בית שמש ד' ויגבר אחרי החגים בס"ד, וגם ברמב"ש ד' רשת 'בית בגן' תהיה חלק מרכזי בעשייה החינוכית, יחד עם ת"ת 'אילת השחר' שהוא ת"ת הראשון שמוקם בשכונה.

במהלך הסיור בגנים, נתנה מפקחת הגנים סקירה מקצועית על העשייה ברשת 'בית בגן', ההשקעה הגדולה והחשיבה שיש בכל גן וגן, והדגש שיש בגנים אלו בה כל תלמידה היא כמו 'בית יחידה', עם השקעה וטיפוח מעל לסטנדרט המקובל.

סגן ראש העיר וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך שלח את ברכתו לרגל פתיחת שנת הלימודים בגני הרשת, ואמר כי היה שמח להשתתף בסיור ולראות מקרוב את הפריחה הנפלאה של הרשת אותה מוביל ביד רמה הרב יוסף ציטרון, אך בשל הלחץ של פתיחת שנת הלימודים הוא לא יכל להשתתף, אך תקוותו לעשות זאת בימים הקרובים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture