היקף הפעילות הורחב פי 7: החברה הכלכלית העירונית בבי"ש מסכמת שנת קורונה

החברה הכלכלית העירונית מסכמת שנה מוצלחת עם עשרות פרויקטים בביצוע, עשרות כיתות ומבנים חדשים, 2 מועדוני נוער לעיר הוותיקה, מעונות יום, מקוואות ופיתוח אזורי תעשייה. החברה הכפילה את פעילותה פי 7 מהשנה הקודמת • כל הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

חברי מועצת המנהלים של החברה הכלכלית העירונית לפיתוח בית שמש התכנסו השבוע לאישור דוחות החברה לשנת 2020. הישיבה התקיימה במשרדי החברה ובהשתתפות יו"ר הדירקטוריון ראש העיר עליזה בלוך, ממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל, מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי וחברי מועצת המנהלים.

מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי סקר בפני המשתתפים את הדו"חות הכספיים של החברה הכלכלית מהם עולה כי בשנה החולפת הרחיבה החברה את היקף פעילותה פי 7 מהשנה הקודמת. "הנתון מתבטא בפרויקטים חדשים, הכנסות, פיתוח, פיקוח ועוד מקורות הכנסה ומדובר בנתון מדהים ומרגש בפרט כשמדובר בשנת קורונה בה העולם עצר מלכת והגענו להישג הזה בזכות עבודה קשה של צוות איכותי שעושה עבודת קודש למען העיר בית שמש ואני מודה לראש העיר על הגיבוי והאמון הרב", אמר מנכ"ל החברה בדברי הפתיחה.

יו"ר החברה הכלכלית, רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "החברה הכלכלית היא הזרוע הביצועית המשמעותית של עיריית בית שמש ואני שמחה שבשנה האחרונה היא נמצאת בצמיחה אדירה של מאות אחוזים בכל הפרמטרים. אנחנו מסכמים שנת עשייה הישגית ומרשימה. פיתוח כלכלה ותעשייה בבית שמש פירושם מימוש החזון שלנו ואני בטוחה שבעוד שנה נשב פה ונראה שהחברה המשיכה בצמיחה ובהתרחבות. הכסף של תושבי בית שמש נשאר בבית ומתורגם בשיפור השירות שלנו לתושבים וזו בשורה גדולה ומשמחת לעיר".

מנתוני הדו"ח לשנת 2020 עולה כי החברה הכלכלית ביצעה בשנה האחרונה פרויקטים בהיקף חסר תקדים של 73 מיליון ש"ח בין היתר מתכנון ופיתוח אזורי תעשייה, בינוי מוסדות ציבור, הצבת מנ"דים, בינוי גגות סולאריים, פיקוח, הפעלת שלטי חוצות ומספר מקורות הכנסה נוספים. עלות העבודה בפרויקטים הנ"ל לשנת 2020 עומדת על 71 מיליון ש"ח והרווח הגולמי של החברה משנה זו עומד בס"ה על 1.9 מיליון ש"ח.

נתונים נוספים מהדו"ח: בשנה החולפת 24 פרויקטים שונים החלו בהליכי תכנון ונמצאים בשלב מתקדם. מדובר בין היתר בכיתות לימוד, מבני חינוך, מעונות, מבני ציבור, מקוואות ובתי כנסת. בנוסף, במועדון הנוער ברחוב הסתוונית החלו עבודות הבנייה, במועדון הנוער ברחוב התבור הסתיימו עבודות הבנייה והמבנה צפוי להימסר בקרוב, מקווה נחל לוז נמצא בעבודות הקמה, מגרש 530 ברמת בית שמש ג' נמצא בעבודות הקמה, כמו גם בניין מינהל ההנדסה. ומספר פרויקטים נוספים החלו בהליכי מכרז.

מ"מ יו"ר וממונה החברה, הרב אברהם פרנקל סיכם: "עסקנו בשנה הזו בפיתוח ושגשוגה של העיר בית שמש. תחת ידינו עברו עשרות פרויקטים מוצלחים שהולכים ונבנים בימים אלו ובס"ה אנחנו מסכמים שנה של צמיחה ותנופה אדירה של החברה הכלכלית. דווקא בשנה כה מורכבת וקשה הצלחנו להביא תוצאות כל כך הישגיות וטובות. בחברה הכלכלית כמעט ולא הורגשה הקורונה, ראינו פה צוות של עובדים מסור שנתן את כל כולו כדי שיחד נוכל לפתח את העיר, להצמיח את הכלכלה המקומית ובעיקר לשפר את השירות שלנו לתושבי העיר וזה הזמן שלנו להודות להם וכמובן לראש העיר על הגיבוי, הסיוע והתמיכה שלה בחברה הכלכלית".

בסיום הישיבה הדו"חות הכספיים אושרו פה אחד על ידי חברי הדירקטוריון.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture