מיום שישי: גידול של עשרות אחוזים בשירותי התחבורה הציבורית בבית שמש

הקווים יופעלו באמצעות יותר מ-200 אוטובוסים חדישים, בעלי רמת זיהום נמוכה ביותר, בהם לראשונה עשרות אוטובוסים מפרקיים וחשמליים

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
הממשלה עם גזירה כלכלית נוספת; המגזר החרדי ייפגע - מצביעי 'ימינה' לא

מיום שישי הקרוב, מערך התחבורה הציבורית בבית שמש יגדל בעשרות אחוזים. זאת, במסגרת תכנית משרד התחבורה להרחיב את שירותי התחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ ולשפר משמעותית את השירות לנוסעים.

שדרוג התחבורה הציבורית בבית שמש מתאפשר בעקבות כניסתה של חברת בית שמש אקספרס שזכתה במכרז להפעלת התחבורה הציבורית בעיר. החברה תפעיל 28 קווים עירוניים, אזוריים ובינעירוניים בבית שמש וממנה לתל אביב, פתח תקווה, בני ברק, רחובות, וקרית גת.

הקווים יופעלו באמצעות יותר מ-200 אוטובוסים חדישים מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום נמוכה ביותר, בהם 24 אוטובוסים עירוניים מפרקיים ובעוד כחצי שנה יופעלו לראשונה, גם עשרות אוטובוסים חשמליים.

במסגרת המכרז החדש, תגדל תדירות הנסיעה בקווי בית שמש ב-25% ויתווספו קווים חדשים רבים. כמו כן, ישופר הקשר בין שכונות חדשות העתידות להתאכלס, מוקדי פעילות מרכזיים, בהם תחנות רכבת, אזורי תעשיה ומרכזי קניות, יפוצלו קווים ארוכים, ויפתחו קווים ליעדים חדשים.

בכל האוטובוסים תינתן האפשרות לעלות מכל הדלתות ולתקף את כרטיס הרב קו גם בדלתות אחוריות. כמו כן, האוטובוסים יכללו הפרדה פיזית של תא הנהג, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוסים ושלטי מידע אלקטרוניים בתחנות לעדכון מידע שוטף על הקו, רשת אלחוטית ושקעי USB. כמו כן, יוקמו ארבעה מרכזי שירות יעודיים בבית שמש, בהם מוקד שירות אבדות ומציאות. בנוסף, יוקמו 40 עמדות הטענה חדשות לרב קו בכל רחבי העיר, שיעניקו שירות הטענה באשראי או במזומן.

חברת "בית שמש אקספרס", חברת בת של 'נתיב אקספרס', תחל להפעיל את מערך התחבורה הציבורית בעיר, לאחר עבודת הכנה ארוכה של משרד התחבורה שנמשכה מספר שנים. חברת 'נתיב אקספרס' מפעילה כיום גם את מערך התחבורה הציבורית באשכול הגליל, עם כ-250 קווי תחבורה ציבורית עירוניים ובין עירוניים.


שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי ציינה כי מדובר בבשורה גדולה לתושבי בית שמש, שהמתינו שנים רבות לשיפור התחבורה הציבורית בעיר. "התקיעות שאנחנו נמצאות ונמצאים בה חייבת להגמר. תחבורה ציבורית זמינה ויעילה מאפשרת לנו לא רק לנוע ממקום למקום, אלא לנוע בחיים לעבר שוויון. אני מברכת על הגדלת הפעילות ומקווה שזו תגדל ותתפתח", הוסיפה השרה מיכאלי.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מברכת על כניסתה של 'בית שמש אקספרס' לפעילות בעיר וכולי תקווה שהחברה תסייע לקדם את המטרות העירוניות לחיבור תושבי בית שמש לכל חלקי העיר בצורה יעילה ובאמצעות תחבורה ציבורית איכותית. הטמעת תכנית האב לתחבורה ציבורית לצד שילוב החברה בעיר ישמשו זרוע יציבה להמשך התפתחותה של העיר ואנו נמשיך לעקוב מקרוב אחר הצרכים של התושבים יחד עם כל הגורמים הרלוונטיים. אני מאחלת לכולנו נסיעה בטוחה ונעימה בעת שניסע קדימה אל עבר עתיד משותף וחיובי עבור העיר בית שמש ותושביה".

מנהל 'בית שמש אקספרס' יהודה עמר: "הפעלת מערך התחבורה הציבורית על ידי 'בית שמש אקספרס' מלווה בחשיבה מעמיקה ותכנון ארוך על מנת להתמודד עם הגידול המבורך באוכלוסיית העיר. מעבר לשיפור הקווים ושדרוג מערך האוטובוסים, חברת 'בית שמש אקספרס' תציג לתושבים סטנדרטים חדשים של שירות, אדיבות ויעילות. לצד ההיערכות המקדימה ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים המקצועיים ובראשם משרד התחבורה, אנו ממשיכים ללמוד ולעקוב אחר האפקטיביות של השינויים, במטרה להשתפר כל הזמן ולשדרג את השירות לתושבי העיר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הקוים החדשים משרתים את תושבי השכונות החדשות,
במקביל קוצצו הקוים לשכונות הותיקות בהם משפחות ברוכות ילדים,
כך שלא מדובר ב'בשורה גדולה',
אלא רק ב'כותרת גדולה'!

אבי, ממש לא נכון כל הקווים של הותיקה נשארו 10, 14, 15, 7, וכן התווסף קו 17 שנוסע לאורך העלייה הרצל והולך לשכונות משם (ויוצא בתדירות גבוהה) שכל המתחרדים במקום לצעוד רגלי עד התחנה של ה19 בקניון נעימי יהיה את אותו אוטובוס אבל קרוב לבית. מי שמכיר את השכונות המתחרדות הנ"ל יודע כמה זה חוסך לכל כך הרבה אנשים שכל יום צריכים (בעצם היו צריכים…) ללכת הרבה עד אוטובוס שיוביל אותם לרמה ולקריה.

עוד תסבלו מנתיב אקספרס

למה מחיר גבוה 3.5 שח העלו 4שח

They have now made it very hard for RBS A residents to get to big and the station. The express bus route 4 has been reduced for most of the day to once every hour…is this progress?

התעלמו מרמה ד'!
נתנו 2 קווים (4, 23) שלא מגיעים לא לרמה ב', ולא לרמה ג'2, וגם זה בתדירות נמוכה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture