ר"ע ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין השתתף כאורח בישיבת הנהלת מחוז ירושלים'מאוחדת' בישיבה מיוחדת שקיימה בעיר

הפמליה , ביקרה במרפאת השיניים החדשה והגדולה, במרפאת הר"ן המרווחת המשתרעת על שטח של 700 מ"ר , במרפאת שיניים החדשה ברחוב שבזי ובמרפאה החדשה אשר בשכונת C * האורחים הביעו את השתאותם וסיפוקם, לנוכח החידושים המרעננים והבשורות המשמחות מבית היוצר של הקופה המובילה בביתר: שירותי הבריאות של 'מאוחדת'.

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

 

התכנסות מיוחדת של הנהלת מחוז ירושלים בביתר יחד עם כל מנהלי מרפאות 'מאוחדת' בביתר, ובהשתתפות אורח כבוד ראש העיר הרב רובינשטיין, ובהשתתפות מנהל המגזר החרדי ר' משה ברים תושב בעיר, סביב שולחן חגיגי בבית 'מאוחדת' ברחוב כנסת מרדכי, בראשות הד"ר ווייס וצוות הנהלת המחוז ומנהלי מרחבים, סגני מנהל המחוז מר עופר שם טוב ומר רועי בן משה מנהל הכספים המחוזי  מנהל השיווק ר' יהודה לוי מנהל המרחב  מר תומר זקן וכל צוות ההנהלה המנצחים על מלאכת התפתחות הקופה בביתר ולזכותם נזקפת הפריחה האדירה בתחום הרפואה בעיר.

ד"ר ווייס שפתח והנחה את המעמד, הציג בפני האורח הנכבד והרחיב בדבריו על החשיבות הרבה שהקופה מייחסת לעיר ביתר, שלמעלה משלושים אלף מתושבי המהווים כ- 50% מתושביה  מבוטחים בה! מה שמחייב את הקופה, להקצות משאבים רבים, על מנת לענות על כל הצרכים הרבים.

"מאוחדת", הטעים ד"ר ווייס, "רואה בביתר יעד מועדף וחשוב ביותר והיא תעשה הכל, כדי שהתושבים יקבלו את כל השירותים הרפואיים להם הם זקוקים. והכי חשוב: בתוך מרפאות חדשניות, מרווחות ומצוידות במכשור, באבזור ובציוד המתקדם והמוביל ביותר בעולם, לצד הצוותות הרפואיים המומחים והטובים בארץ".

להלן, סקר ומנה ד"ר ווייס בפרוטרוט את כל הבשורות החדשות מבית 'מאוחדת' ואת התנופה האדירה שרשמה הקופה בביתר עילית , כל זאת בכדי לאפשר שירות  טוב יותר לתושבי העיר בזמינות , בנגישות ובמתקנים מרווחים יותר וכמובן עם שירותים מגוונים יותר.

תחילה, הוא העלה על נס את מרפאת השיניים הגדולה והחדישה שנפתחה ברחוב הרב שבזי בעיר, המתפרשת על פני 300 מ"ר. מרפאה מרווחת ביותר מרפאת הדגל הזו, מהווה תקדים של ממש, גם בהשוואה לחמישים מרפאות השיניים של הקופה.

"אלו לא רק חמשה חדרי הטיפולים, המרחבים, השטח הגדול והנוף הסביבתי", ציין ד"ר ווייס בהתפעלות, "אנחנו מדברים על ציוד הכי חדיש בשוק, על מרפאה שתכלול בעתיד הקרוב – כמעט את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת, מה שיספק לתושבים יותר זמינות , יותר שירותים ובמתקן משוכלל וראוי ביותר".

וכאן, שלף ד"ר ווייס את הסקופ הבא: מרפאת שיניים חדשה נוספת  לצד מרפאת הר"ן שנפתחה זה עתה, תצטרף לשתי מרפאות השיניים הקיימות כבר בעיר, אף היא כמובן מרווחת ומאובזרת היטב ובכך, יוענק כיסוי מושלם לצרכי התושבים גם לטווח הרחוק.

ד"ר ווייס המשיך בגל ההפתעות והצהיר לקול תשואות הנוכחים, כי התכונות לפתיחת מרפאת הר"ן החדשה, השוכנת בקניון 'שמחת משה' ברחוב הר"ן בעיר, המשתרעת על פני שטח של 700 מטרים! הגיעו לישורת האחרונה וכי ממש לפני שעתיים, בבוקר זורח ומאיר זה, נפתחה המרפאה בשעה טובה. המרפאה המרווחת, טומנת בחובה גם בשורה חדשנית, בנוגע לעיצובה ולאופן פרישת השירותים הרפואיים שלה, כאשר לכל מטרה הוקצה אגף ומתחם דיסקרטי בפני עצמו ובכך נשמרת פרטיותם של מבקרי המרפאה.

בהמשך, ציין את פתיחתה הקרובה של מרפאה חדשה ברחוב הרב אלישיב בעיר לרווחת תושבי שכונת C  החדשה. כמו כן, בישר ד"ר ווייס על הארכת פעילות מוקד שבת במרפאת החיד"א במוצאי שבתות וחגים, כאשר יינתנו שירותי רפואה עד השעה 1:00 בלילה. מי שנזקק לטיפול חירום לאחר מכן, יכול כמובן לפנות לשירותי טרם בעיר.

"בסך הכל, אנחנו נותנים פה כיסוי רפואי הרמטי בכל ימות השבוע, בכל שעות היממה. אנו ב'מאוחדת' דואגים ואחראים לבריאותם של מבוטחינו. עוד היד נטויה ונמשיך לעשות הכל ולהרחיב ככל שניתן, את השירותים שלנו, כדי להשביע את רצונם של התושבים, שיודעים להוקיר ולהעריך את מה שהקופה עושה בשבילם", חתם ד"ר ווייס בסיפוק רב.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, שהיה שותף מלא לכל אורך הדרך לתכניות הרבות, שרבות מהן יצאו לפועל משלב התכנון לשלב המבצעי, רק לאחר חודשים ואף שנים של הכנות ופעילות אינטנסיבית מול כל הגורמים האפשריים, לא יכול היה שלא להביע את קורת רוחו הרב, לנוכח החדשות המהדהדות מבית מאוחדת. היחס הקונסטרוקטיבי שהעירייה הגישה בכל המובנים והתחומים, כדי להוציא לפועל את התכניות האמורות, הייתה מחויבת המציאות. את סיפוקו הביע הרב רובינשטיין במשא שנשא בפני הנאספים ובכך, הוא היה בעצם גם ל'פה' למחצית מתושבי ביתר, שמבוטחים בקופה.

ראש העיר, פתח את דבריו בפסוק הנה מה טוב ומה נעים, שבת אחים גם יחד. "לכאורה", תהה הרב רובינשטיין, "מדובר בכפילות לשון: 'טוב' ו'נעים' ומדוע יש צורך בכך? אלא, שלפעמים 'נעים' לאכול סוכריה, אבל היא לא 'טובה' שכן אחר כך, הילד נזקק לגשת למרפאת השיניים… אכילת חסה למשל היא טובה, אבל לא לכל אחד היא נעימה…לכן צריך שיהיה גם 'טוב' וגם 'נעים'… ואת השילוב הזה של 'טוב ונעים'- השכילה 'מאוחדת' לעשות"…

רובינשטיין הזכיר, כי העיר מונה למעלה משישים אלף תושבים וכי 66% מקרבם, הם עדיין מתחת לגיל ההצבעה, קרי ילדים ונוער… הוא הכביר בשבחה של הקופה שמובילה בגאון את שירותי הרפואה בעיר, כנגזר ממי שמבטחת מחצית מתושביה, ולכן היא פועלת ללא הרף, לעתים במרוץ נגד הזמן, כדי לתת מענה מקיף לגידול הטבעי והמבורך בלי עין הרע של התושבים. מה שמחייב אותה לעמוד על המשמר, ולהרחיב ללא הרף את סל השירותים שהיא מגישה לציבור.

ראש העיר סיפר לנוכחים, כי כאשר הגיעה אליו הפניה לפתיחת מרפאה בגבעה C ע"י ר' משה ברים ומנהל המרחב, עשה את כל הניתן להקל ולגרום לכך שלתושבי השכונה החדשים יעמדו לשירותם במיידית שירותי הרפואה הבסיסיים .

בהמשך דבריו, גם דיבר הרב רובינשטיין בגילוי לב, אודות הסיבה שליבו פתוח ואוזנו כרויה לבקשות 'מאוחדת'.

"אתם הייתם הראשונים שפתחתם בביתר מרפאת שבת, מוקדי לילה  ועוד שירותים שונים שהעיריה ביקשה את עזרתכם תמיד נעניתם בשמחה . 'מאוחדת' פועלת בנאמנות ובמסירות עבור התושבים, ועלינו בעירייה להשיב לה כגמולה ולסייע ככל האפשר להשגת מטרותיה – בריאות ושלום הציבור".

עוד הטעים ראש העיר, כי בעידן התחרותי, 'מאוחדת' ניצבת תמיד בראש החנית ובחזית הקדמה הרפואית, ומהווה דוגמה וסמל לשירות ואדיבות.

"במיוחד, חייבים להעניק את הקרדיט הגדול, לידי הרב משה ברים, שפועל מתוך מקצועיות ותבונה רבה, והצעיד את העיר בכל הנוגע לתחום הבריאות לממדים המובילים ולהישגים הברוכים, שתוצאותיהם ניכרים על כל צעד ושעל. בשל הצלחותיו הרבים והקבלות המוכחות שלו, ביתר הייתה עבורו קרש קפיצה ראוי, למשרתו הרמה הנוכחית, כמנהל המגזר החרדי".

"כל היוזמות ובשורות המשמחות שצוינו מקודם בפי ד"ר ווייס, הן פרי הגותו שבוצעו על הצד הטוב ביותר בזכות פעילותו השקולה ורבת האנפין. אין פה הנחתות. לכל מרפאה, לכל שירות, קדמו סיעור מוחות, תכנון פרטני, מלאכת מחשבת של ביצוע וכו' והיום אנו מברכים על המוגמר בכל הנוגע להווה. באשר לתכניות העתיד, גם הן כבר נמצאות באופק ולא ירחק היום ונזכה לראותן צצים על פני השטח".

בתום הטקס המרגש, יצאה פמליה נרחבת בראשות ראש העיר ומנהל המחוז, להתרשם מקרוב משלושת המרפאות החדשות שנפתחו בעת ובעונה אחת.

סיור מרגש ומאלף, נערך השבוע בשלל המרפאות החדשות של 'מאוחדת' ברחבי העיר ביתר. ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין ועוזריו, לצד אנשי הנהלת מחוז ירושלים בקופ"ח 'מאוחדת' בראשות הד"ר יובל ווייס , ובהשתתפותו של  הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי ב'מאוחדת',  הפמליה דילגה ממרכז רפואי אחד למשנהו, כדי לעמוד מקרוב, להתבשם ולהתרשם מהמרפאות, שלאחר הכנות רבות, קרמו עור וגידים לטובת תושבי ביתר ומבוטחי הקופה.

כתב 'חדשות ביתר' שנלווה לסיור, מביא את הרשמים, הקולות והתיאורים ויצא עם תובנה ברורה: ב'מאוחדת' היד עוד נטויה, חכו להפתעות…

הסיור, נפתח תחילה

הבוקר הראשון, נערך במרפאת השיניים החדשה באזור התעשייה 'ערבה' ברחוב הרב שבזי, בבניין בו שוכן 'הביטוח הלאומי'.

סגל המרפאה, שלא היה ערוך מראש לקראת הביקור, הופתע לקבל את פניהם של האורחים החשובים, במסדרונות המרפאה. הרב ברים הוביל את הפמליה מחדר אחד לרעהו והציג בפניהם את החידושים והיתרונות המרובים של המקום. את התפעלותם והשתאותם של חברי הפמליה, לא ניתן היה להחמיץ. הם לא חדלו להביע את התפעמותם מהמרפאה שמשרה קסם ושלווה על הבאים בשעריה. במיוחד, התרשמו המבקרים מהנוף המדהים הנשקף מחלונות המרפאה, שלדבריהם, משליך ללא ספק גם על אופי הטיפול.

"אין ספק, ציינו רובינשטיין ווייס בהומור, "כי לשכב על מיטת הטיפולים ולהציץ החוצה על הנוף במהלך הטיפול, מהווה אטרקציה בפני עצמה, ויש בכך לבד כדי להקל על תחושת המטופל"…

אילולי השעון הדוחק, סביר להניח שהפמליה המתמוגגת, הייתה נשארת להתבשם עוד מהמקום… היא בחנה בקפידה כל חדר וקרן זווית ושמעה סקירה נרחבת מפי הרב ברים, על השירותים הרפואיים הקיימים, לצד אלו שנמצאים על הפרק וצפויים להיות מיושמים כאן בקרוב. "למען האמת, מיהרנו ונכנסו לכאן עוד לפני מיתוג או שילוט", הודה הרב ברים, "אמנם, זה היה כדי להקל על התושבים. המקום הקודם, כבר היה צר מהכיל אותם וברגע שהדבר התאפשר, קפצנו לים- כפי שנהוג לומר".

התחנה הבאה, הייתה מרפאת הר"ן החדשה, שנפתחה כאמור באותו בוקר לראשונה ובשעריה אף נקבעו מזוזות בשעה טובה ומוצלחת.

הרב רובינשטיין וד"ר וויס, עברו מאגף אחד למשנהו והתקשו להסתיר את התרגשותם מהמרפאה המתקדמת והחדשנית, שמשתרעת כאמור, על פני שטח עצום של 700 מ"ר !  הצוות הרפואי בראשות המנהלת הנמרצת גב' רינה לוי, הוביל את האורחים אל כל החדרים, המרפאות והאגפים וציינו בפניהם את המעלות והחידושים שנקבעו בכל אחד מהם.

ומה יש במרפאה הזו? ליתר דיוק, צריך לשאול מה לא… רפואת משפחה וילדים, מרפאה מקצועית ומרפאת שיניים (בעתיד) חדר דימות, רפואה יועצת, שירותי מעבדה, חדר אחיות, וגולת הכותרת השירות שהיה חסר מאד באזור בית מרקחת תקני ומרווח , וכמעט כל מה שניתן להעלות על הדעת… הרב רובינשטיין, לא פסק מלהלל ולקשור סופרלטיבים לראשם של כל העושים המלאכה, לנוכח מה שראו עיניו. במיוחד, הוא הביע קורת רוח, כאשר פסיכולוג קליני שעובד במקום, הציג את עצמו ואת השירותים שהוא מעניק במסגרת המרפאה , הכל בדיסקרטיות מוחלטת כמובן והתאמה מלאה לציבור בעיר גם המטפלים הם שומרי תומ"צ.

מכאן, המשיכה הפמליה למרפאת הרב אלישיב החדשה, שפתיחתה הרשמית ובפועל, צפויה להתקיים לכל המאוחר, בסוף החודש הקרוב. ראש העיר ואורחיו, בחנו מקרוב את דרכי הגישה ואת המקום עצמו והביעו את פליאתם, כיצד השכילו אנשי 'מאוחדת' להפיק את המקסימום ולנצל כל פינה בדירה שמיועדת למשכן המרפאה.

"יש רצוי ויש מצוי", שב הרב רובינשטיין והסביר. "המרפאה הזו, תשרת היטב בטווח הקצר את תושבי C  ובעז"ה כפי שהובטח, לא ירחק היום והם ייהנו, כמו יתר התושבים, ממרפאה מרווחת ומורחבת".

הסיור המרתק, נחתם באווירה מלבבת ואופטימית, כאשר האורחים טופחים זה על שכם רעהו, כאות שביעות רצון על ההישגים הברוכים הללו. "וכמובן, שעוד לא נאמרה המילה האחרונה", מצהירים כאן כל הגורמים הרלוונטיים, שכבר הוכיחו שהם עומדים מאחורי הבטחותיהם…

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture