Noam Revkin Fenton/FLASH90

נתניהו בנאום ניצחון: "ראש ממשלה של כולם, אקים ממשלה לאומית יציבה"

ראש הממשלה הגיע בשעה 2:00 לפנות בוקר לשאת את מה שמסתמן כנאום ניצחון: "אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך ויתכן גם יום ארוך עוד לפנינו ונתין לתוצאות האמת". עוד הוסף: "התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעה 2:00 לפנות בוקר להיכל שלמה בתל אביב את מה שמסתמן כניצחונו בבחירות: "אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך ויתכן גם יום ארוך עוד לפנינו ונתין לתוצאות האמת. אבל כבר עכשיו אני בקש להודות לכם, לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו, לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכינו. לכם, פעילי הליכוד, שנעניתם לקריאתי. זה פשוט לא יאומן. עברתם עיר עיר, שכונה שכונה, רחוב רחוב, בית בית".

עוד הוסף מי שמסתמן כי ימשיך לקדנציה חמישית כראש ממשלה כי, "כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את הממשלה הבאה, ימליצו עלי בפני נשיא המדינה שלנו. אני מתכוון לסיים במהרה במטרה להקים ממשלה לאומית יציבה. אני רוצה להבהיר, זו תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות רה"מ של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים כאחד, כל אזרחי ישראל. כי אני דואג לכולם".

"שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. חברי וחברותי, אחיי ואחיותיי, ואינני אומר זאת מן הפה אל החוץ, אני אומר זאת מעומק ליבי, כי שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה מנחה אותי. אני פועל יום ולילה. אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו. אני מבקש מעומק ליבי להודות לכולכם, אתם הבאתם הישג דמיוני, אני אומר לכם, הישג כביר, כמעט בלתי נתפס".

"הבאתם הישג כביר, בלתי נתפס, ולתקשורת מגויסת בתנאים בלתי אפשריים והליכוד גדל באופן דרמטי, זה הישג מדהים. ואני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי. אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר. אני אומר לכם, הוא שוב תן אמון, ועבורי זה חסר תקדים, תי קיבלנו כ"כ הרבה מנדטים? אני לא זוכר. לפי רוב המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ישיך להוביל את מדינת ישראל ב-4 השנים הקרובות ונמשיך להצעיד את ישראל לפסגות חדשות".

"אני מאין, כך חונכתי על ידי אבי ז"ל פרופ' בנציון נתניהו, וכך הוא חונך על ידי סבי ז"ל הרב נתן מיליקובסקי נתניהו. אני אמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז,להפוך את מדינתו לאומה חזקה, מן החזקות בין אומות העולם, ולשם כך אני פועל. מדינה חזקה, מדינה שטוב לחיות בה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה למענינו ולמען הדורות הבאים, למען נצח ישראל".

"הישגים כבירים נזקפים לזכותנו. לא תמיד מפרסים את זהה, בלשון המעטה, אבל הציבור חכם, הציבור יודע, הציבור אוהב. הישגים אדירים נזקפים לזכותנו, אבל אני רוצה להגיד לכם, גם אתגרים כבירים עומדים בפנינו. בביטחון, בכלכלה, בחברה, ביחסי החוץ, אתגרי ביטחון וגם אתגרים לנורמליזציה ושלום עם העולם הערבי. זה קורה, עוד אנחנו מדברים וזה קורה. אתגרים כבירים בכל התחומים. אני בטוח שבכוחות משותפים נוכל לכל האתגרים הללו ולכן אני בקש שוב, להודות לכם מעומק הלב".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture