Noam Revkin Fenton/Flash90

ארדן: "עלינו לחדש את הפגיעה בראשי הזרוע הצבאית של החמאס" • צפו

השר לביטחון הפנים קורא לחזור לסיכולים הממוקדים: "צה״ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור. גם אם המטסים ילוו ברצף של גיחות תקיפה בעזה; גם אם אש המנגלים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור"

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס בטקס יום העצמאות של משטרת ישראל למצב הביטחוני בדרום וקרא לחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים: "מכאן פני מועדות לישיבת הקבינט, ועמדתי ברורה – אף ארגון טרור בזוי לא יכול לנו וצה״ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור. לאמונתי, אירועים לאומיים או תרבותיים לא צריכים להוות שיקול בעוצמת והיקף המכה שהאויב צריך לספוג".

"יש להמשיך ולהעצים את התקיפות בעזה עד שתובטח השגת שקט לטווח ארוך, ועלינו גם לחזור ולחדש את הפגיעה בראשי הזרוע הצבאית של החמאס ויתר ארגוני הטרור ברצועה. אותם אלה שרודים בתושבי עזה ויורים במפגינים העזתיים ברחובות כי אסור שרוצחים שפלים אלה שמסתתרים מתחת לאדמה ומפעילים משגרי רקטות מרחוק, יוכלו להמשיך בחיי השגרה שלהם".

"ישראל חייבת להרחיב ודאי לקראת יום עצמאותה להמחיש לתושבי עזה ולהמחיש לתושבי האזור כולו שלרצח ולטרור יש מחיר אישי. בטחון תושבי הדרום הוא מעל אירועים תרבותיים ופסטיבלים והמבחן שלנו הוא השמירה על לכידות תושבי ישראל והערבות ההדדים. אחדותנו היא אחד המרכיבים המרכזיים בחוסן האזרחי שלנו בעיתות משבר ולמרות שאויבינו מנסים לפגוע בה והם יודעים למה הם עושים זאת בעיתוי הזה, אסור שהם יצליחו בכך".

"גם אם מטסי יום העצמאות ילוו ברצף של גיחות תקיפה בעזה; גם אם אש המנגלים של החוגגים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור. נממש את צוואת הנופלים. כי עצמאות לא מאופיינת רק בבמות עם אמנים בפטישי פלסטיק או בהתזת ספריי קצף. עצמאות אמיתית היא קודם כל היכולת שלנו להשיב מלחמה בעוצמה ולאפשר לילדי הדרום ולילדי כולנו את היכולת לישון בשלווה בלילה וללכת לגנים ולבתי הספר ביום, לשמור על שגרת החיים- זו עצמאות אמיתית", אמר ארדן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלי חיסולים הנחש ימשיך להכיש.

אלה לא דברים הראויים לאתרכם.
הדיבורים הלאומיים ששוטפים את המרחב הציבורי בכל שנה בתקופה זו, אמורים לצרור לאוזניים ישיבתיות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו