Noam Revkin Fenton/Flash90

סמוטריץ: "שקד נטשה – אני לא חושב שיש סיבה בעולם שהיא תהיה מספר 1"

יו"ר האיחוד הלאומי במתקפה על בנט ושקד: "האחראים שלקחו הימור מסוכן שלא התממש ואיבדו הרבה קולות. פוליטיקה זה לא סטארט אפ". דיווח: נתניהו החליט לא לשריין את שקד בליכוד, שקד שוקלת עם לרוץ שוב עם בנט או לחזור לבית היהודי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

על רקע הדיווחים הבוקר כי ייתכן ופניה של השרה איילת שקד לחזור לבית היהודי, ואולי לעמוד בראשו, תוקף ח"כ בצלאל סמוטריץ ואומר כי, "אם איילת שקד רוצה לחזור סבבה אבל מאיפה הרצון להיות מספר 1? נטשת, פילגת והובלת לסחרור שכל מדינת ישראל נמצאת בו. אני לא חושב שיש סיבה בעולם שהיא תהיה מספר 1", אמר בראיון ל'גלי צה"ל.

"גם לחיבורים יש גבול, איחוד של חמש מפלגות לא יצליח לתפקד לאחר מכן. אוי ואבוי אם מישהו יאיים שירוץ רק כדי שייקחו אותו לאיחוד", הוסיף את דעתו לגבי איחוד כולל בימין שיכלול גם את פייגלין, גם את בנט ושקד, גם את עוצמה יהודית, יחד עם האיחוד הלאומי והבית היהודי. "הייתי רוצה לראות כמה שיותר חיבורים כדי למקסם את הכוח וכל דבר לבחון באופן ענייני, מי מביא מנדטים ומי מרחיק מנדטים. מי שישאיר בחוץ חייב להישאר בבית ולא לרוץ לבד ולבזבז את הקולות".

עוד תקף את בנט ושקד, "האחראים שלקחו הימור מסוכן שלא התממש ואיבדו הרבה קולות. אם היו נשארים בבית היהודי הייתה לנו ממשלת ימין מעולה גם בלי איווט ליברמן. צריך להבין, פוליטיקה זה לא סטארט אפ. זה חוסר אחריות להתנהל ככה במערכת פוליטית. זאת לא שאלה של איך אדם פלוני חוזר לחיים הפוליטיים אלא איך ממקסמים את המנדטים מימין לנתניהו". עוד הוסיף כי, "צריך שתהיה מפלגה אחת מימין לליכוד. נכון לעכשיו יש כזאת: איחוד מפלגות הימין. כל מי שגבה מאיתנו מחיר כבד צריך לשבת בבית ולעשות חשבון נפש ולא לרוץ שוב ולסכן את המנדטים".

ב'ידיעות אחרונות' דווח כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחות עם חברי מפלגתו כי אינו מתכוון לשריין את שרת המשפטים איילת שקד ברשימת הליכוד לכנסת לקראת הבחירות הקרובות. בתקופה האחרונה בכירים בליכוד קראו לראש הממשלה לצרף או לשריין את איילת שקד בליכוד. האחרון שבהם הוא שר העבודה והרווחה ויו"ר מרכז הליכוד חיים כץ, שאמר ביום חמישי כי "יש לצרף את שקד שכן היא ראויה ומהווה כוח אלקטורלי שיחזק את הליכוד".

נתניהו אמר כי מהלך כזה דורש ממנו גם לקצר את תקופת האכשרה של שקד, למרות שעדיין לא התפקדה לליכוד, וגם לשריין אותה ברשימת הליכוד לכנסת בלי פריימריז. גורמים בליכוד אמרו כי בבלפור לא שוכחים את הדברים שאמרה שקד בדצמבר 2018 על כך ש"זו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו כראש ממשלה, הוא כבר לא צעיר ויש חקירות רבות נגדו".

ב'כאן חדשות' דווח הבוקר כי, שרת המשפטים, איילת שקד, אמרה בשיחות סגורות, שלא החליטה עדיין לחזור לחיים הפוליטיים לקראת הבחירות הקרובות, ושהיא עדיין מתלבטת בסוגייה. במידה ותחליט לחזור כבר עכשיו, לא רק הליכוד הוא אופציה מבחינתה, אלא גם חזרה לבית היהודי וריצה נוספת עם בנט בימין החדש.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני מתפלא על סמוטריץ שהוא אדם חכם למה הוא פותח חזית ותוקף סתם את בנט. וגם שקד מה בוער לו לדבר נגדה לפני שזה רלוונטי שהיא חוזרת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture