בנוסף לקרקוע המתמשך של מטוסי ה-737 מקס בעקבות התרסקותם של 2 מטוסים באחרונה, מתווספת צרה חדשה דווקא במטוסי ה-787 החדישים המהווים מטוסי הדגל של בואינג. התגלה כי הכפתור האמון על כיבוי שריפות במנוע אינו פועל כיאות

הצרות של חברת בואינג לא נגמרות: בנוסף לקרקוע המתמשך של מטוסי ה-737 מקס בעקבות התרסקותם של 2 מטוסים בשנה האחרונה, כעת מתווספת צרה חדשה דווקא במטוסי ה787 החדישים המהווים מטוסי הדגל של בואינג.

על פי המתפרסם, טייסים הביעו חשש לאחר שבמספר מטוסים מדגם הדרימליינר התגלה כי הכפתור שמכבה שריפות במנוע אינו פועל כיאות. בחברת בואינג מודעים לתקלה, אולם הטייסים טוענים שאי קרקוע מטוסים מדגם זה מהווה התפשרות על בטיחות הנוסעים.

תקלה נוספת באותם מטוסים התגלתה לפני מספר שבועות כאשר רשות הבטיחות בתעופה של ארה"ב התריעה מול בואינג כי זיהו פגמי בטיחות במטוסי הדרימליינר 787. לדברי הרשות, הצמיגים של המטוס עלולים להיות רגישים במצב של בלימה בזמן הנחיתה, ואף לגרום לבעיות היגוי. על פי הערכות, כ-90 מטוסי דרימליינר טסים בחברות שונות, כולל באל-על.

נציין כי בעבר, חברות התעופה נדרשו על ידי חברת בואינג לקרקע כ-176 מטוסי 787 לאחר שנתגלה פגם במערכת המסת הקרח במנועים.

ההוראה ניתנה לאחר תקרית במטוס של חברת יפן איירליינס כאשר המנוע כבה בזמן הטיסה ולא ניתן היה להניעו מחדש. הטייס הצליח להנחית את המטוס בשלום עם מנוע אחד. ובחברת בואינג מיהרו אז לתקן את התקלה.

מנהל התעופה האזרחי בישראל דרש מהחברות לתקן את התקלה תוך זמן קצר בכדי שלא ייאלצו לאסור את כניסתו לישראל. נציין כי תקלות רבות אירעו במטוס המתוחכם שטיסת הבכורה שלו התעכבה במשך שנים.