בחברת בואינג מקיימים התייעצויות רבות בתקופה האחרונה על מנת להניע מחדש את מכירת המטוסים לחברות תעופה לאחר שאלו נמנעים מרכישתו. לצורך כך, שוקלת בואינג פתרון מפתיע: לבצע מיתוג מחדש הכולל את החלפת השם של הדגם

חקירת התרסקויות מטוסי ה-737 מקס של חברת בואינג, נמשכת כבר למעלה מארבעה חודשים ולבינתיים החברה מתקשה להתמודד עם הביקורת שהוטחה בה. בשלב זה, טוענים בבואינג כי התאונות נגרמו בשל ליקוי תוכנה אך מומחי תעופה עולמיים טוענים כי הבעיה עמוקה יותר ועדכון תוכנה לא יפתור את הסאגה.

ה-737 מקס הוא אחד הדגמים החשובים ביותר עבור בואינג, בהיותו דגם זול יחסית שפונה לחברות תעופה רבות. בחברת בואינג מקיימים התייעצויות רבות בתקופה האחרונה על מנת להניע מחדש את מכירת המטוסים לחברות תעופה לאחר שאלו נמנעים מרכישתו. לצורך כך, שוקלת בואינג פתרון מפתיע: לבצע מיתוג מחדש הכולל את החלפת השם של הדגם.

בחברה מקווים כי לאחר תיקון הליקויים ואישור מחדש של איגוד ה- FAA האמריקני, חברות התעופה והנוסעים ישובו לטוס במטוס שעד כה התרסק פעמיים וגרם למותם של מאות.

עם זאת, בבואינג הדגישו כי בשלב זה אין תכניות קונקרטיות לשינוי השם, וכי ההתמקדות היא בהשבת המטוסים לכשירות טיסה בטוחה. עדיין לא ידוע מתי רגולטורי התעופה ברחבי העולם יעניקו אור ירוק לחזרתם של מטוסי 737 מהדגמים הרלוונטיים לשמיים. המטוסים מקורקעים, לאחר שתי התרסקויות שאירעו בטווח של חמישה חודשים. מאז הקרקוע, לא קיבלה בואינג הזמנות חדשות לדגם זה, שנחשב לנמכר ביותר שלה כיום.

הרעיון של מיתוג מחדש של המטוס הגיע, ככל הנראה, ממקור לא שגרתי: ציוץ של הנשיא טראמפ כאשר התייחס להתרסקות וכתב בטוויטר: "מה אני יודע על מיתוג. אולי כלום, אבל אם הייתי במקומה של בואינג, הייתי מתקן את הבואינג 737 מקס, מוסיף כמה מאפיינים מעולים וממתג מחדש את המטוס עם שם חדש. אף מוצר לא סבל כמו זה".