צילום: נועם רבקין / פלאש 90

"נתניהו פגע בי": השר איוב קרא התפטר מהממשלה

לאחר שבימים האחרונים זעם כי גורמים המקורבים לנתניהו סיכלו את מועמדותו לשגריר מצרים, איוב קרא הודיע על התפטרותו מהממשלה. "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות", טען קרא במכתב

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

השר איוב קרא הודיע בדקות האחרונות על התפטרותו מהממשלה. וזאת לאחר האשמות נגד נתניהו ומקורביו בימים האחרונים על כך שסיכלו את מועמדותו לשגריר ישראל במצרים.

התפטרותו של קרא תיכנס לתוקף תוך 48 שעות. ובזמן זה על ראש הממשלה נתניהו למנות ח"כ אחר שיכהן בתפקיד השר מאחר והוא עצמו אינו יכול לכהן כשר התקשורת בשל ניגודי עניינים מרובים והנחיות היועמ"ש בתשובת המדינה לבג״ץ בנושא זה לפני כשנה.

במכתב ששלח בשעה האחרונה לראש הממשלה כתב השר קרא: "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, לשיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור".

"כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך ולשרת את מדינת ישראל, אינני פורש מחיי הציבוריים אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מ"תפישות עולם מפא״יניקיות שחדרו אליו בשנים האחרונות".

בעקבות הודעת ההתפטרות, יו״ר מרצ ח״כ תמר זנדברג הגיבה: "אפנה בהקדם ליועץ המשפטי לממשלה על מנת שיאסור על נתניהו להחזיק גם באופן זמני בתיק התקשורת. אסור להחזיר את החשוד לזירת הפשע".

השר קרא: מסיר את מועמדותי לתפקיד שגריר ישראל במצרים

כזכור, אמש הודיע קרא כי החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים. בהודעה שפרסם בטוויטר כתב, "החלטתי להסיר את מועמדותי לתפקיד שגריר במצרים. ההתקפות עלי וההכפשות שאיני ראוי להן וההתמהמהות בשל משחקים פוליטיים כדי לפגוע בי אישית הביאו לסיום סאגה זו מבחינתי".

נתניהו שקל למנות את קרא לשגריר בקהיר על מנת לפנות את מקומו במשרד התקשורת לטובת ח"כ נוסף מהליכוד, אך הדיווחים על המינוי עוררו ביקורת נרחבת. לתפקיד השגרירה במצרים כבר ישנו מינוי מקצועי מתוך שורות משרד החוץ, דיפלומטית מוערכת עם ניסיון בעולם הערבי, אמירה אורון, שממתין לאישור הממשלה.

לאחר ההודעה אתמול תקף קרא את ראש הממשלה וחבריו מהליכוד, בראיון ל'ערוץ 12' אמר כי סיכלו את המינוי שלו. "אני לא אהיה גוי של שבת, חטפתי חבטה אחר חבטה". על נתניהו אמר "יש לי בעיה עם מנהיגים שלא יודעים להגן על האנשים שלהם".

"לא יכולתי להגן על עצמי, קיבלתי חבטות מאותו רגע שבו ראש הממשלה בדק את המינוי", לדבריו: "זה דבר שלא היה לו אח ורע. בפעם הראשונה מינוי של דרוזי לשגריר במדינה ערבית. בכל החזיתות חטפתי, גם מבפנים וגם מבחוץ. הסיבה שוויתרתי על זה היא שגיליתי שבגלל אותו ערב רב הוחלט לרדת מהעניין בלי להודיע לי".

שר התקשורת המשיך לתקוף: "לא היה מקום אחד שלא בא מדעה קדומה, זה הכל סטראוטיפים". לדבריו: "אני האיש הכי מוכשר, הייתי בוושינגטון והייתי הראשון שהאמין בוועידת בחריין. אותו דבר לגבי הרובוט – אמרתי שיש מנהרות ושיהיה רובוט. כל הזמן יש דעות קדומות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר קרא צודק בהחלט. אין סוף לגזענות של הציונים. לא איכפת להם מאף אחד. והם מסוגלים לפגוע אפילו בנשיא טראמפ . מעניין אותם רק מעצמם והכסף. כל השאר מצידם שתישרף כל התורה כי הם לא בני אדם. הם בני בליעל.
נקוה שבקרוב תיפול עליהם אימתה ופחד בגדול זרועך ידמו כאבן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture