Gili Yaari/Flash90

ברק במתקפה: "כל מי שמפריע לנתניהו הופך למטרה להסתה ולשקרים"

יו"ר ישראל דמוקרטית התייחס לסערה סביבו: "הדברים הם שקר וכזב". האשים במרומז את נתניהו ברצח רבין: "יריות שהן תוצר של השקרים וההסתה". הצהיר כי הוא לא פורש: "העלילות רק מחשלת את נחישותי". קרא לעבודה ומרצ: "בואו נשלב ידיים, בלי תנאים מוקדמים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק הגיב הערב למתקפה עליו על רקע קשריו עם העבריין האמריקני ג'פרי אפשטיין, "אני קורא את הדברים המיוחסים לי, וחשוב לי להבהיר כאן ועכשיו, באופן שאינו משתמע לשתי פנים – הדברים הם שקר וכזב. נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות, מעשה נבלה. עלילת דם מתועבת, שקרית וחסרת כל בסיס".

בכנס פעילים תקף ברק את נתניהו בחריפות ואמר כי, "כבר יותר מ-25 שנה אנחנו חיים באווירה מורעלת, בה כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך למטרה להסתה, לשקרים, הופך ל״בוגד״ וגרוע מזה. מדוד לוי, שכל חטאו היה רצונו לעמוד ביושר בראש הליכוד, ונתניהו הפך אותו במנגנון הכפשות והסתה, ל'בכיר בליכוד מוקף פושעים'".

"דרך מפקדי יצחק רבין, רמטכ"ל ניצחון ששת הימים, שר ביטחון וראש ממשלה – שהפך בהסתה, עליה ניצח ואותה תיזמר נתניהו – ל'רבין בוגד' , ל'בדם ואש את רבין נגרש'", הוסיף ברק ורמז כי נתניהו אשם ברצח רבין, "עד שהגיעו שלוש היריות בגב. יריות שהן תוצר של השקרים וההסתה".

"כך גם מאיר דגן בזמנו, ובאחרונה בני גנץ שהיה מטרה למסע שקרים מתועב – רק כי רצה להוביל לנורמליות בישראל, ולהבטיח שנתניהו לא יתחבא בשלטון, אלא יעמוד למשפט כמו כל אזרח. ועתה אני. זה חייב להיעצר. וזה ייעצר. מסע ההסתה והשקרים הנוכחי רק מחזק את נחישותי להעביר את הרע והמסית הזה, משליטה בארץ שלנו האהובה", המשיך 'יו"ר ישראל דמוקרטית'.

"מגיל 17 בחרתי להיות במשך שנים רבות – לוחם. את חמשת הצל"שים שקיבלתי לא קנו לי מקורבים. הייתי עשרות פעמים מעבר לקווי האויב ובשדה הקרב, כי האהבה למדינה הזו בוערת בנשמתי. אף אדם, אף אדם, לא יהפוך אותי לפושע או בוגד, רק משום שאני חושף בבוטות את מנגנון ההסתה והרס הדמוקרטיה של החשוד, שגר בבית שהיה פעם מעונו של יצחק רבין".

לגבי פרשת אפשטיין אמר כי, "הנחיתי את עורכי דיני להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן, ולהגיש תביעת דיבה כנגד העיתון המכפיש מאתמול. חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית. משהסתבר אחרת – אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו. יכול כל אחד ליטול קורה מבין עיניו".

הפוליטיקאי החוזר הבהיר כי אין בכוונתו לפרוש למרות הסערה, "העלילות השפלות שמפיצים שופרות נתניהו נגדי, כמו שהפיצו נגד דוד לוי, רבין, גנץ ורבים אחרים – רק מחשלת את נחישותי להעביר את הרוע הזה מהארץ. אני נחוש להוביל את התיקון ההכרחי. אנחנו נשקם את המדינה ששיסעת, שקרעת ושפילגת. אנחנו נחזיר את החיים כאן לשפיות. ואני, אני לא הולך לשום מקום. אני נחוש להמשיך ולהילחם על ישראל דמוקרטית. להילחם על העתיד של בנותי ונכדותי. ועל עתיד הבנים והבנות של כולנו".

לסיום קרא לאיחוד בשמאל ואמר, "מכאן הערב אני קורא גם להנהגת "העבודה" ו"מרץ" – בואו נשלב ידיים, בלי תנאים מוקדמים – כדי להבטיח את עתידה של ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה לנאומו של ברק: "גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו המורשע ג׳פרי אפשטיין ועל מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture