צילום: פלאש 90

סקר אחרי הגשת הרשימות: לאף אחד אין איך להרכיב ממשלה

ביום חמישי האחרון נסגר סופית הליך הגשת הרשימות לבחירות לכנסת ה-22. בסקר שנערך עבור ערוץ 12 ופורסם כעת, קיים שוויון של 42 מנדטים בין גוש הימין (ללא חרדים) לבין גוש השמאל – ליברמן ממשיך לשמש כלשון המאזניים עם 10 מנדטים

יומיים לאחר הגשת הרשימות – שיווין בין גוש הימין לגוש השמאל: מסקר שנערך אחרי סגירת הליך הגשת הרשימות בבחירות לכנסת ה-22, ופורסם כעת בערוץ 12 עולה כי לאף מועמד לראשות הממשלה אין אפשרות להרכיב קואליציה. על פי תוצאות הסקר גוש הימין (ללא חרדים) והמרכז-שמאל (ללא הרשימה המשותפת) עומדים על שיוון של 42 מנדטים בעוד שישראל ביתנו של ליברמן זוכה ל-10 מנדטים.

לו הבחירות היו נערכות היום והמפה הפוליטית הייתה זהה למצב כיום, כך היו מתחלקים המנדטים: הליכוד-כולנו עם 30 מנדטים, כחול לבן עם 29 מנדטים – והמפלגה השלישית בגודלה היא הימין המאוחד עם 12 מנדטים. מיד אחריהם נמצאת הרשימה המשותפת, שזוכה ל-11 מנדטים.

על פי תוצאות הסקר, ישראל ביתנו של ליברמן תזכה ב-10 מנדטים והיא שומרת על כוחה. מיד אחריה נמצאות המפלגות החרדיות – יהדות התורה עם 8 מנדטים וש"ס זוכה ל-7 מנדטים, 2 המפלגות שמרו על כוחן מהסקר האחרון. גם מפלגת השמאל המאוחדת (ישראל דמוקרטית ומרצ), שומרת על מספר מנדטים זהה לסקר שערכנו ביום שלישי האחרון וזוכה ל-7 מנדטים.

חותמת את הרשימה היא מפלגת העבודה-גשר שמתחזקת מעט מהסקר הקודם מחמישה מנדטים לשישה. מפלגת זהות של משה פייגלין לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-2.2% תמיכה בלבד. גם מפלגת עצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-1.9% תמיכה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליכוד חזק = ישראל חזקה = אזרחים חלשים.

רק שס מצווה גדולה לתמוך במפלגה היחידה שדואגת לאזרחים ולעניים באמת לבני התורה ולעולם הישיבות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו